Z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż w okresie grudzień 2012 - luty 2013 radiowej Trójki słuchało 57,6 proc. mężczyzn oraz 42,4 proc. kobiet.
Trójki najchętniej słuchają osoby w grupie wiekowej od 40 do 59 lat, która stanowi 45,2 proc. jej wszystkich słuchaczy.
Radiowa Trójka jest najpopularniejszą stacją wśród osób z wykształceniem wyższym (47,5 proc.).
Przypomnijmy, że Trójka w rynku radiowym w Polsce zajmuje czwarte miejsce (więcej na ten temat).
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.












