1,16 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP2. 2,61 mln osób śledziło finałowe spotkanie

Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,16 mln widzów w TVP1 (jedno spotkanie nadała TVP2), o 140 tys. osób mniej niż poprzedni. Nadany w TVP2, Polsacie i TVP Sport finał rozgrywek śledziło 2,61 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,16 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP2. 2,61 mln osób śledziło finałowe spotkanie

Piłkarska Liga Mistrzów 2022/2023 odbywała się w okresie od 6 września ub.r. do 10 czerwca br. W Polsce wszystkie mecze transmitowała Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane były w Telewizji Polskiej - na antenie TVP1 (stacja w środowe wieczory nadawała po jednym wybranym meczu każdej kolejki). Wyjątkowo finał odbył się w sobotę, 10 czerwca i był pokazywany w TVP2 (TVP1 w tym czasie transmitowała 60. KFPP w Opolu).

Średnia widownia wszystkich meczów pokazanych w Jedynce (i jednego spotkania w Dwójce) w okresie od 7 września 2022 roku do 10 czerwca 2023 roku wyniosła 1,16 mln osób. Przełożyło się to na 10,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,33 proc. w grupie 16-49 oraz 10,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-final-liga-mistrzow-inter-mediolan-manchester-city-polsat-tvp-sport,7169651676145793a ##

Największą popularnością w TVP1 cieszył się mecz FC Barcelona - Viktoria Pilzno z 7 września ub.r. Spotkanie w stacji śledziło 1,87 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 16,83 proc.

grafika

2,61 mln widzów finału

Finał Ligi Mistrzów 2022/2023 odbył się w sobotę, 10 czerwca br., w którym Manchester City pokonał Inter Mediolan wynikiem 1 do 0. Relację w TVP2, Polsacie i TVP Sport śledziło łącznie 2,61 mln widzów (odpowiednio 24,40 proc., 29,76 proc. i 26,36 proc. udziału). Widownia meczu w Dwójce wyniosła 1,29 mln osób, w Polsacie - 1,25 mln, a w TVP Sport - 67 tys.

grafika

Dla porównania, w poprzednim sezonie Ligę Mistrzów w TVP1 śledziło średnio o 140 tys. widzów więcej. Było to 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,36 proc. udziału w rynku w 4+, 12,26 proc. w 16-49 oraz 11,61 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-marciniak-final-liga-mistrzow-uefa-event-slawomir-mentzen,7169646798263937a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style