1,16 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP2. 2,61 mln osób śledziło finałowe spotkanie

Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,16 mln widzów w TVP1 (jedno spotkanie nadała TVP2), o 140 tys. osób mniej niż poprzedni. Nadany w TVP2, Polsacie i TVP Sport finał rozgrywek śledziło 2,61 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,16 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP2. 2,61 mln osób śledziło finałowe spotkanie

Piłkarska Liga Mistrzów 2022/2023 odbywała się w okresie od 6 września ub.r. do 10 czerwca br. W Polsce wszystkie mecze transmitowała Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane były w Telewizji Polskiej - na antenie TVP1 (stacja w środowe wieczory nadawała po jednym wybranym meczu każdej kolejki). Wyjątkowo finał odbył się w sobotę, 10 czerwca i był pokazywany w TVP2 (TVP1 w tym czasie transmitowała 60. KFPP w Opolu).

Średnia widownia wszystkich meczów pokazanych w Jedynce (i jednego spotkania w Dwójce) w okresie od 7 września 2022 roku do 10 czerwca 2023 roku wyniosła 1,16 mln osób. Przełożyło się to na 10,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,33 proc. w grupie 16-49 oraz 10,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gdzie-ogladac-final-liga-mistrzow-inter-mediolan-manchester-city-polsat-tvp-sport,7169651676145793a ##

Największą popularnością w TVP1 cieszył się mecz FC Barcelona - Viktoria Pilzno z 7 września ub.r. Spotkanie w stacji śledziło 1,87 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 16,83 proc.

grafika

2,61 mln widzów finału

Finał Ligi Mistrzów 2022/2023 odbył się w sobotę, 10 czerwca br., w którym Manchester City pokonał Inter Mediolan wynikiem 1 do 0. Relację w TVP2, Polsacie i TVP Sport śledziło łącznie 2,61 mln widzów (odpowiednio 24,40 proc., 29,76 proc. i 26,36 proc. udziału). Widownia meczu w Dwójce wyniosła 1,29 mln osób, w Polsacie - 1,25 mln, a w TVP Sport - 67 tys.

grafika

Dla porównania, w poprzednim sezonie Ligę Mistrzów w TVP1 śledziło średnio o 140 tys. widzów więcej. Było to 1,30 mln osób. Przełożyło się to na 11,36 proc. udziału w rynku w 4+, 12,26 proc. w 16-49 oraz 11,61 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-marciniak-final-liga-mistrzow-uefa-event-slawomir-mentzen,7169646798263937a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą