Kto zdobędzie nagrody SABRE Awards 2006?

M.in. projekty Partner of Promotion, TP oraz On Board PR zostały nominowane do europejskiej nagrody SABRE Awards 2006.

md
md
Udostępnij artykuł:

Ogłoszono listę nominowanych do nagród SABRE. Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej kolacji 24 maja w hotelu Ritz-Carlton w Berlinie.

Warto zaznaczyć, że na liście znajdują się także wydarzenia i kampanie z Polski.

Programy public relations „Głęboki oddech” i „Pozytywne miasto Clear Channel” zostały zakwalifikowane do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu Sabre Awards 2006. Pierwszy z nich, którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Chorób Płuc został nominowany do głównej nagrody w kategorii „Charities/Not-for-profits”. Drugi – realizowany dla Clear Channel Poland – znalazł się wśród finalistów kategorii „Eastern Europe”.

„Głęboki oddech” to ogólnopolski program na rzecz walki z Przewlekłą Obturacyjną Chorobą Płuc. Jego celem jest zwiększenie społecznej świadomości zagrożenia dla zdrowia, jakim jest POChP. Koordynatorem programu jest prof. dr hab. n. med. Jan Zieliński z Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc. Partnerem programu jest polska firma farmaceutyczna Adamed, która w ramach swojej misji wspiera prozdrowotne działania edukacyjne.

„Pozytywne Miasto Clear Channel” to program realizowany z inicjatywy Clear Channel Poland – polskiego oddziału światowego koncernu reklamy zewnętrznej. Celem programu jest wniesienie w nowoczesne środowisko miejskie uśmiechu, radości i pozytywnych emocji. Program bazuje na cyklu pozytywnych wydarzeń, wśród których były m.in. plebiscyt Pozytywne Miejsca w Warszawie, akcja Pozytywne Poniedziałki, wystawa Uśmiechnięty Plakat.

Rónież agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nominacje w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards. Uznanie jurorów zyskały zgłoszenia:

Nationwide "Big Money Likes Silence", w kategorii CRISIS MANAGEMENT oraz Rockwool Polska "The Sixth Energy Source", w kategorii INDUSTRIAL AND MANUFACTURING

Finaliści Europejskich Nagród SABRE 2006

MARKETING BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)

Teaching Best Practice in OutsourcingNational Outsourcing Association i Buffalo Communications, Wielka Brytania

The Cost of Carbon: Putting Climate Change on the Business AgendaThe Carbon Trust i Fishburn Hedges, Wielka Brytania

The Beige CampaignThe Swedish Dairy Organisation i Prime Public Relations, Szwecja

TSSI "Dishonest Britain" ProjectTSSI i Rainier PR, Wielka Brytania

Intel: Taking Wireless Broadband to the Rural North of SwedenIntel Corporation i Text 100, Szwecja

MARKETING PRZYCZYNOWO-SKOJARZONY (CAUSE-RELATED)

Tired of Your Dog? Need to Make and Extra Buck?Animal Protection Network i Edelman, Finlandia

Alptransit MarketingFederal Office of Transportation i Farner Porter Novelli, Szwajcaria

Cow ParadeCow Parade i Ogilvy Public Relations Worldwide, Szwecja

Fair Feels GoodVerbraucher Initiative i Pleon Kohtes Klewes, Niemcy

Save Our SolesRoyal National Lifeboar Institution i Trimedia, Wielka Brytania

RELACJE PUBLICZNE

Civic Education Program "Learn to Make the Difference!"Procter & Gamble i BDR Associates, Rumunia

Cerro Verde Mining CompanySociedad Minera Cerro Verde i Llorente & Cuenca, Hiszpania

Western Perceptions of Islam and MuslimsKuwait Government Ministry of Religion i Ogilvy Public Relations Worldwide, Wielka Brytania

Commitment to CitizensGrupo Avanza i Torres y Carrero, Hiszpania

Telefon Do MamyTelekomunikacja Polska, Polska

MAREKTING KONSUMENCKI (ISTNIEJĄCY PRODUKT)

From Lonely Gee to Online ChicKelkoo i Brands2Life, Wielka Brytania

The Amazing Bank Account Case StudyBanking Association of South Africa i Fleishman-Hillard, Południa Afryka

Can-tastic: Drinks Can Get Sexy at 70BCMG i GCI Group, Wielka Brytania

Pizza Express 40th Anniversary 2005: Pizza ExpressionsPizza Express i Ketchum, Wielka Brytania

Consumer Marketing HP SmileHewlett-Packard i Porter Novelli, Wielka Brytania

MAREKTING KONSUMENCKI (NOWY PRODUKT)

Uruchomienie Linii Eos Airline i Lot Inaugurujący DziałalnośćEos i Jackie Cooper, Wielka Brytania

Europejska Premiera xBox 360 firmy MicrosoftMicrosoft i Manning Selvage & Lee, Wielka Brytania

Absolut Raspberri: Unleash the RaspberriMaxxium Czech Absolut Vodka i Ogilvy Public Relations Worldwide, Czechy

Attention Please: Here Comes MusicloadMusicload T-Online International i Pleon Kohtes Klewes, Niemcy

Sanex for Men: Urban Beach 2005Sanex for Men i Shine Communications, Wielka Brytania

WIZERUNEK FIRMY

Uruchomienie AltimoAlpa Telecom i APCO Europe, Wielka Brytania

Deloitte: Raising EminenceDeloitte i Cohn & Wolfe, Wielka Brytania

Program Indentyfikacji Korporacyjnej 2005: Reconnecting ShellShell International i Fishburn Hedges, Wielka Brytania

Kampania KorporacyjnaDexia i Publicis Consultants, Francja

Program 'Great Employer'Manpower i Ruder Finn, Wielka Brytania

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA KORPORACJI

Kampania GSK Active LivesGlaxo SmithKline Nutritional Healthcare i Blue Rubicon, Wielka Brytania

Restoration of Zeyrek HouseSiemens Home Appliances i Capitol PR, Turcja

Inauguracja Drugiego Stadium 'Waste Water Processing Plant'Compania de Cervezas Nacionakes (Ecuador) i Llorente & Cuenca, Hiszpania

IBM: Technologia i DziewczynyIBM i Text 100, Dania

Diageo's Liberties Learning InitiativeDiageo i WHPR, Irlandia

REKLAMY KORPORACYJNE I PROBLEMOWE

Kort ContieSire i Euro RSCG Bikker, Holandia

Kampania KorporacyjnaSiemens i Publicis Consultants, Francja

Wizerunek KorporacyjnyArcelor i Publicis Consultants, Francja

RELACJE KORPORACYJNE MEDIÓW

One the Best Bean CountsIlly Caffe i Cohn & Wolfe, Niemcy

CFBP 2005 Kampania Odbudowująca ReputacjęCFBP i Fleishman-Hillard, Francja

Saga Good HospitalsSaga Services i Lansons Communications, Wielka Brytania

LG Electronics: Set Out to Conquer AwarenessLG Electronics i Pleon Francja, Francja

A Social Sharing Experience with AMDAMD i Porter Novelli, Francja

ZARZĄDZANIE KRYZYSEM

Projekt Zarządzania Kryzysowego dla Laxess "Dormagen Us Tarragona" na Rynku HiszpańskimLanxess i Cohn & Wolfe, Hiszpania

ADP: Zawalenie Się Terminala 2EAeroport de Paris i Euro RSCG C&O, Francja

Plan Socjoalny: FNAC BelgiumFNAC i Interel, Belgia

Zarządzanie Krysyzowe w Obliczu Nieprzewidzianych Działań TerrorystycznychExpedia.de i F&H Porter Novelli, Niemcy

Nationwide: Duże Pieniądze Lubią CiszęNationwide Global i Partner of Promotion, Polska

MEDIA CYFROWE

Intelligence Management CenterBurson-Marsteller/BKSH, Niemcy

Phish and Chips! Raising the Phishing IQ of the NationMailfrontier i Ogilvy Public Relations Worldwide, Wielka Brytania

Strona Internetowa Światowych Dni Młodzieży 2005Weltjugendtag i Pleon, Niemcy

KOMUNIKACJA PRACOWNICZA

Komunikacja PracowniczaTesco i CHA, Wielka Brytania

Program Satysfakcji Klientów 2005ING Retail i Hill & Knowlton, Holandia

Project Inspire: Solvay Pharmaceuticals Integration of Fouyrnier Pharma Solvay Pharmaceuticals i Ketchum, Wielka Brytania

Belfor: Changing Resistance Into Co-operationBelfor International i komm.passion, Niemcy

Wdrożenie Reform BudżetowychMinistry of Economics, Finances and Industry i Publicis Consultants, Francja

PRZEWODZENIE WYKONAWCZE

SAP Business 2010SAP AG i Burson-Marsteller, Szwajcaria

The Simple Facts About Our FoodMcDonald's Restaurants i Blue Rubicon, Wielka Brytania

Microsoft EMEA CEO Citizenship CampaignMicrosoft i Waggener Edstrom Worldwide, Wielka Brytania

KOMUNIKACJA FINANSOWA

Knight Winke Asset Management: The David/Goliath StrategyKnight Winke Asset Management i Beau Fixe, Francja

EDF IPOEDF i Euro RSCG C&O, Francja

Severstal-Lucchini TakeoverSeverstal i Hill & Knowlton, Włochy

ZARZĄDZANIE ZAGADNIENIEM

Public Affairs MonitorBorealis i APCO Europe, Wielka Brytania

Changing Perception About BeerThe Brewers of Spain i Burson-Marsteller, Hiszpania

Pan-European Defense Against EU Salmon Dumping ChargesNorwegian Seafood Federation i Burson-Marsteller, Norway

Science in the BoxProcter & Gamble i Fleishman-Hillard, Belgia

ARGE Breitband AustriaARGE Breitband Austria, Hochegger|Com, Austria

RELACJE PRODUKT MEDIA

Black is the New WhiteSaitek Audio i Chocolate Communications, Wielka Brytania

National Launch of U.K. Online Broadband 8000UK Online i Fuse PR, Wielka Brytania

Philips Bodygroom: Why Trust Your Kiwis and AnythingPhilips i Mannaing Selvage & Lee, Wielka Brytania

My Little PonyHasbro i Mason Williams, Wielka Brytania

Nicorette Quit SeasonPfizer Consumer i Shire Health London, Wielka Brytania

SPRAWY PUBLICZNE

Surveying Politicians: An Exercise in PRDonath Burson-Marsteller, Czechy

ARGE Breitband AustriaARGE Breitband Austria, Hochegger|Com, Austria

Russian Reform Public Awareness CampaignMunicipal Culutre of Life Foundation i Imageland PR, Rosja

Save Our SnapsBonusprint i Octane PR, Wielka Brytania

Securing Exports of Breeding Pigs to ChinaBritish Pig Executive i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania

EDUKACJA PUBLICZNA

Kampania 'Personal Data Protection Awareness'Fellowes i Fleishman-Hillard, Polska

The Widex Awareness Campaign "Push the Limits"Widex Audiofonos i Marco de Comminicacion, Hiszpania

Nestle Plain Educational SeminarNestle Egypt i Memac Ogilvy, Egipt

International Breast Cancer Intervenstion Study IIAstellas, Novartis and Roche i Red Door Communications, Wielka Brytania

Semaine Nationale du ReinFNAIR i Wellcom, Francja

WYDARZENIE PUBLICZNE

Hoegaarden Urban OasisInbev, U.S. i Cow PR, Wielka Brytania

Tired of Your Dog? Need to Make and Extra Buck?Animal Protection Network i Edelman, Finlandia

Ariel Championship WhitesProcter & Gamble i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

British Potato Council: Health Campaign 2005British Potato Council i Ketchum, Wielka Brytania

Securing Positive Share of Voice Against Wide MediaBritish Airways i Porter Novelli, Wielka Brytania

SPONSORING

National Sports WeekRolex i Cohn & Wolfe, Hiszpania

Celebrating 70 Years on Centre CourtRobinsons i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

Judge for YourselfGordon's Gin i Trimedia, Wielka Brytania

OMV Move & Help Education ProgramOMV i Trimedia, Austria

RYNEK SAMOCHODOWY

Property VroomNetwork Q i Cow PR, Wielka Brytania

ISBG Światowe Badanie Internetu 2004Faurecia i Pleon CM&O, Francja

Launch of RunOnFlat Tyre TechnologyGoodyear i Weber Shandwick Worldwide, Belgia

DOBROCZYNNOŚĆ/NON-PROFIT

Serce dla Życia: Światowy Dzień SercaWorld Heart Federation i Cohn & Wolfe, Szwajcaria

Caring Physicians of the WorldThe World Medical Association/Pfizer i Cohn & Wolfe, Szwajcaria

Głęboki WdechPolskie Stowarzyszenie Chorób Płuc i On Board Public Relations, Poland

Modelling the Impact of an Influence Pandemic on Critical CareThe Intensive Care Society i Red Door Communications, Wielka Brytania

Move It or Lose ItInternational Osteoporosis Foundation i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania

ZDROWIE KONSUMENTA

Don Giovanni or Bell'AntonioESDA i Burson-Marsteller, Włochy

The U.K. Launch of Sleepwell and Solutions 4 SnoringSolution 4 Snoring i IncrediBill Ideas, Wielka Brytania

From the HeartAstra Zeneca i Shire Health International, Wielka Brytania

International Breast Cancer Intervention Study IIAstra Zeneca i Shire Health International, Wielka Brytania

Launch of Buscopan IBS ReliefBoehringer Ingelheim Consumer Healthcare i Virgo Health PR, Wielka Brytania

TECHNOLOGIA KONSUMENCKA

Launching Jobsite's New Industry VisionJobsite i Cohn & Wolfe, Wielka Brytania

TomTom Consumer OutreachTomTom i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

Launch of Playstation PortableSony Computer Entertainment i Jackie Cooper PR, Wielka Brytania

Kodak: A Picture of TomorrowKodak EMEA i Ketchum, Wielka Brytania

Making Xbox 360 a Pop Culture PhenomenonMicrosoft i The Red Consultancy, Wielka Brytania

ROZRYWKA I KULTURA

Operalia 2005: The World Opera CompetitionRolex i Cohn & Wolfe, Hiszpania

H.C. Andersen 2005H.C. Andersen 2005 Foundation i Have PR, Dania

Pokerstars.comPokerstars.com i Jackie Cooper PR, Wielka Brytania

Ponowny Start FurbyHasbro i Mason Williams, Wielka Brytania

Launching Discovery Channel's First History Channel in GermanDiscovery Channel i Text 100, Niemcy

FMCG

Excuse Me, Hot Plates!Pyrex i Edelman, Francja

Pampers World of BabiesProcter & Gamble i Fleishman-Hillard, Wielka Brytania

Promoting Persil's Dirt is Good PhilosophyPersil i The Red Consultancy, Wielka Brytania

Gaining Political Support for a Tax IncentiveRoyal Nedalco i Weber Shandwick Worldwide, Holandia

MODA I URODA

Zapachy Boss: So Much SoulP&G Prestige & Professional i Cohn & Wolfe, Niemcy

P&G Vicks First Defence LaunchProcter & Gamble i Fleishman-Hillard, Wielka Brytania

Nivea Beaute Creative HappeningBeiersdorf i i&e Consultants, Francja

Philips Bodygroom: Why Trust Your Kiwis i AnythingPhilips i Mannaing Selvage & Lee, Wielka Brytania

Rimmel London: Get the London Look!Rimmel London i Trimedia, Niemcy

USŁUGI FINANSOWE

The Launch of JPMorgan InvestJPMorgan Invest i Cow PR, Wielka Brytania

The Future of RetirementHSBC i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

Be Advised: Making Sense of the Financial Advise MarketIf A Promotion i Lansons Communications, Wielka Brytania

Financial Services Category SABRE EntryForenings Sparbanken/Robur i Trimedia, Szwecja

Revealing the Plight of First-Time BuyersHBOS, Wielka Brytania

ŻYWNOŚĆ I NAPOJE

Pan-European Defense Against EU Salmon Dumping ChargesNorwegian Seafood Federation i Burson-Marsteller, Norwegia

Hoegaarden Urban OasisInbev, U.S. i Cow PR, Wielka Brytania

"Influencing the Influencers" The Almond Board Advisory BoardAlmond Board of California i F&H Porter Novelli, Niemcy

British Potato Council: Kampania Zdrowotna 2005British Potato Council i Ketchum, Wielka Brytania

Taste the Fun Side of LifeUnilever Ice Cream i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania

USŁUGI ŻYWNOŚCIOWE

Proste Fakty Na Temat Naszego JedzeniaMcDonald's Restaurants i Blue Rubicon, Wielka Brytania

Fuelling Body and Mind for AvenanceAvenance i Cohn & Wolfe, Wielka Brytania

Pizza Express 40th Anniversary 2005: Pizza ExpressionsPizza Express i Ketchum, Wielka Brytania

Balanced Lifestyle CampaignMcDonald's i Porter Novelli. Holandia

National Sports WeekMcDonald's i Porter Novelli, Holandia

PRZEMYSŁ I FABRYKI

Industrial and Manufacturing Category SABRE EntryKidde Safety i Beau Fixe, Francja

Initiative for the Sustainable Use of PaperInitiative Pro Recycling Papier i Burson-Marsteller, Niemcy

Acquisition SupportSiegwerk Group International i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

Rockwool: Szóste Źródło EnergiiRockwool Poland i Partner of Promotion, Polska

Program Promowania Sprzedaży Drewna Jako Materiału BudulcowegoGerman Timber Promotion Fund, Niemcy

FARMACEUTYKA

Know PneumoSanofi Pasteur i Fleishman-Hillard, Ireland

Oncology on CanvasEli Lilly & Company i Fleishman-Hillard, Wielka Brytania

Pharmaceutical Category SABRE EntryBoehringer Ingelheim i GCI Group, Sweden

Reimbursement for High-Priced Cancer TreatmentsNVMO: Dutch Association for Medical Oncology i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

"A New Time of the Month" dla BonvivaRoche and GlaxoSmithKline i Virgo Health PR, Wielka Brytania

PROFESJONALNE USŁUGI

Enngaging the Eight PercentInforma Telecoms & Media i Brands2Life, Wielka Brytania

Leadership Change and Turkey TwizzlersVideo Arts i GCI Group, Wielka Brytania

Badanie Narodowe "21 minuten.nl"McKinsey & Company i Porter Novelli, Holandia

Manpower: Project AuthorityManpower i Salt, Wielka Brytania

Speed Mentoring at Adam StreetAdam Street Club i Threepipe, Wielka Brytania

SEKTOR PUBLICZNY

Saxony-Anhalt: We Are Wider AwakeLandesmarketing Sachsen-Anhalt i fischer Appelt Kommunikation, Niemcy

Rok Einsteina 2005Federal Ministry for Education and Research i Fleishman-Hillard, Niemcy

Handhaven op NiveauMinistry of Justice i Pleon, Holandia

Clean Up WeekHome Office i The Red Consultancy, Wielka Brytania

Scotland Supporting the Choice to Die at HomeMarie Curie Cancer Care i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania

DETALIŚCI

Scalextric: More Than a ToyTechnitoys Scalectric i Bassat Ogilvy Consejeros, Hiszpania

SuperValu Kids in ActionMSVC i Fleishman-Hillard, Irlandia

Changing the Culture of Airport ShoppingBAA Retail i GCI Group

Fair Stand on the Metro Group Future store Initiative 2005Pleon Kohtes Klewes, Niemcy

Detaliści Przeciw SzmuglowaniuTobacco Manufacturers Association i Trimedia, Wielka Brytania

TECHNOLOGIA

From Open-Toes Sandals to Pin Striped SuitsRed Hat i Axicom, Wielka Brytania

SLF Direct Msgs No Lngr "Mssn Impssbl"Staellium/Stealth Text i Chameleon PR, Wielka Brytania

Get Safe OnlineGet Sale Online i Edelman and The Red Consultancy, Wielka Brytania

Project Success: Promoting Primavera's PPM SolutionsPrimavera i Johnson King PR, Wielka Brytania

Turning an Industry on its HeadSalesforce.com i Lewis Communications, Wielka Brytania

TELEKOMUNIKACJA

BT Niemcy Image CampaignBT i Axicom, Niemcy

Minding Mobile MannersT-Mobile i Brands2Life, Wielka Brytania

E-VotingTelewest Business i Rainier PR, Wielka Brytania

Beeline Re-Branding PR CampaignVimpelcom i SPN Ogilvy Public Relations Worldwide, Russia

E-Plus: Evolving from a Mono Brand into a Multi-Brand CompanyE-Plus Mobilfunk i Trimedia, Niemcy

STOWARZYSZENIA HANDLOWE

Wholesale DeliveryBritish Association of Pharmaceutical Wholesales i APCO Europe, Wielka Brytania

Taking Cotton USA to Niemcy and Making It a Real ChoiceCotton Council International USA i GolinHarris, Niemcy

Mmd for the Pharmacy Chain Association of RomaniaPharmacy Chain Association i Mmd, Romania

PODRÓŻE I TURYSTYKA

SJ Listens, SJ AnswersSwedish Railroads i Edelman, Sweden

Expedia Szuka Osoby Najbardziej Gotowej Na WakacjeExpedia.de i F&H Porter Novelli, Niemcy

Hotel Puerta America Hotel Silken i Weber Shandwick Worldwide, Hiszpania

BENELUX

Kort ContieSire i Euro RSCG Bikker, Holandia

KenteraUCB Pharma i Hill & Knowlton, Holandia

Social Plan: FNAC BelgiaFNAC i Interel, Belgia

National Survey "21 minuten.nl"McKinsey & Company i Porter Novelli, Holandia

Closer to the Target AudienceStichting Centrum i Winkelman en van Hessen Holandia

DAS

"Me at Accenture" Employer Branding for a Business Innovation PartnerAccenture i Burson-Marsteller, Niemcy

Date-a-Dog Pedigree/Dentastixs Masterfoods i Edelman, Niemcy

Partners for InnovationBertelsmann Ag for the Initiative "Partners for Innovation" i fischer Appelt Kommunikation, Niemcy

Company Competition "Erfolgsfaktor Familie 2005"Federal Minsitry of Family Affairs i Pleon, Niemcy

Attention Please: Here Comes MusicloadMusicload T-Online International i Pleon Kohtes Klewes, Niemcy

EUROPA WSHODNIA

Program Edukacyjny "Learn to Make the Difference!"Procter & Gamble i BDR Associates, Rumunia

Baza Nieuczciwych DłużnikówAssociation Solus i Mather Public Relations, Czechy

Positive City Clear ChannelClear Channel Poland i On Board Public Relations, Poland

Masz Prawo WiedziećPolskapresse Group i Profile Public Relations, Poland

Enjoy the Tasty WhiteningProcter & Gamble i United PR, Poland

FRANCJA

Knight Winke Asset Management: The David/Goliath StrategyKnight Winke Asset Management i Beau Fixe, Francja

Driving Post-Christmas SalesNavigan i Hotwire, Francja

Motorola 2 Mobiles D'ActionMotorola i i&e Consultants, Francja

FM Global in FranceFM Global i Ogilvy Public Relations Worldwide, Francja

The New FrancjaInvest in Francja i Ogilvy Public Relations Worldwide, Francja

PÓŁWYSEP IBERYJSKI

Changing Perception About BeerThe Brewers of Hiszpania i Burson-Marsteller, Hiszpania

From Low-Scale to Up-Scale Positioning…to Best…Natuzzi i Edelman, Hiszpania

Corporate ImageMercer Human Resource Consulting i Porter Novelli, Portugalia

Coca-Cola Solidarity Shop for CandealCoca-Cola Hiszpania i Weber Shandwick Worldwide, Hiszpania

Dirt if GoodUnilever i Weber Shandwick Hiszpania

BASEN MORZA ŚRÓDZIEMNEGO

Creative Zen Micro: A Little MP3 Goes a Long WayCreative Labs i Burson-Marsteller, Włochy

PR Strategy Plan in Favor of ComiecoComieco i Edelman, Włochy

futuro@ifemminileMicrosoft i Hill & Knowlton, Włochy

Oracle Italia: An Orchestra of SkillsOracle Italia i Pleon, Włochy

EU Lobbying of the Maltese Authorities Greenpac Malta i Weber Shandwick Worldwide, Malta

PÓŁNOCNA EUROPA

Dirt is GoodVia Unilver, i Edelman, Szwecja

Tired of Your Dog? Need to Make and Extra Buck?Animal Protection Network i Edelman, Finlandia

H.C. Andersen 2005H.C. Andersen 2005 Foundation i Have PR, Dania

The Beige CampaignThe Swedish Dairy Organisation i Prime Public Relations, Szwecja

Intel: Taking Wireless Broadband to the Rural North of SwedenIntel Corporation i Text 100, Szwecja

WIELKA BRYTANIA I IRLANDIA

The Simple Facts About Our FoodMcDonald's Restaurants i Blue Rubicon, Wielka Brytania

Securing Positive Share of Voice Against Wide MediaBritish Airways i Porter Novelli, Wielka Brytania

ECB: Making Cricket PopularEnglish Cricket Board i Shine Communications, Wielka Brytania

U.K. Online Faster FilmsU.K. Online i Threepipe, Wielka Brytania

Help: A Day in the LifeWar Child i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania

INNE

Sponsorship of Fikret Mualla RetrospectiveETI i Capitol PR, Turcja

The Amazing Bank Account Case StudyBanking Association of South Africa i Fleishman-Hillard, Południowa Afryka

Post-it Notes 25th Year Design Contest3M i Leo PR, Turcja

Nestle Plain Educational SeminarNestle Egypt i Memac Ogilvy, Egipt

Dettol Heart Run 2005Reckitt Benckiser EA i Ogilvy Public Relations Worldwide, Kenia

PROGRAMY MIĘDZYNARODOWE

A Heart for Life: World Heart DayWorld Heart Federation i Cohn & Wolfe, Szwajcaria

Acquisition SupportSiegwerk Group International i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

Western Perceptions of Islam and MuslimsKuwait Government Ministry of Religion i Ogilvy Public Relations Worldwide, Wielka Brytania

International Breast Cancer Intervention Study IIAstra Zeneca i Shire Health International, Wielka Brytania

Costa Rica: The World's Best BananasCorbana: The Costa Rican Banana Producers Association i Weber Shandwick Worldwide, Belgia

PROGRAMY PAN-EUROPEJSKIE

Fighting for BreathEFA i Chandler Chicco Agency, Wielka Brytania

Airbus: Reveal of the A380Airbus i Euro RSCG C&O, Francja

London 2012 Olympic BidLondon 2012 i Hill & Knowlton, Wielka Brytania

Launch of RunOnFlat Tyre TechnologyGoodyear i Weber Shandwick Worldwide, Belgia

Taste the Fun Side of LifeUnilever Ice Cream i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania

SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas gali, która odbędzie się w Berlinie.

md
Autor artykułu:
md
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"