Ogłoszono listę nominowanych do nagród SABRE. Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się podczas uroczystej kolacji 24 maja w hotelu Ritz-Carlton w Berlinie.
Warto zaznaczyć, że na liście znajdują się także wydarzenia i kampanie z Polski.
Programy public relations „Głęboki oddech” i „Pozytywne miasto Clear Channel” zostały zakwalifikowane do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu Sabre Awards 2006. Pierwszy z nich, którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Chorób Płuc został nominowany do głównej nagrody w kategorii „Charities/Not-for-profits”. Drugi – realizowany dla Clear Channel Poland – znalazł się wśród finalistów kategorii „Eastern Europe”.
„Głęboki oddech” to ogólnopolski program na rzecz walki z Przewlekłą Obturacyjną Chorobą Płuc. Jego celem jest zwiększenie społecznej świadomości zagrożenia dla zdrowia, jakim jest POChP. Koordynatorem programu jest prof. dr hab. n. med. Jan Zieliński z Polskiego Towarzystwa Chorób Płuc. Partnerem programu jest polska firma farmaceutyczna Adamed, która w ramach swojej misji wspiera prozdrowotne działania edukacyjne.

„Pozytywne Miasto Clear Channel” to program realizowany z inicjatywy Clear Channel Poland – polskiego oddziału światowego koncernu reklamy zewnętrznej. Celem programu jest wniesienie w nowoczesne środowisko miejskie uśmiechu, radości i pozytywnych emocji. Program bazuje na cyklu pozytywnych wydarzeń, wśród których były m.in. plebiscyt Pozytywne Miejsca w Warszawie, akcja Pozytywne Poniedziałki, wystawa Uśmiechnięty Plakat.
Rónież agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nominacje w tegorocznej edycji konkursu SABRE Awards. Uznanie jurorów zyskały zgłoszenia:
Nationwide "Big Money Likes Silence", w kategorii CRISIS MANAGEMENT oraz Rockwool Polska "The Sixth Energy Source", w kategorii INDUSTRIAL AND MANUFACTURING
Finaliści Europejskich Nagród SABRE 2006
MARKETING BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
Teaching Best Practice in OutsourcingNational Outsourcing Association i Buffalo Communications, Wielka Brytania

The Cost of Carbon: Putting Climate Change on the Business AgendaThe Carbon Trust i Fishburn Hedges, Wielka Brytania
The Beige CampaignThe Swedish Dairy Organisation i Prime Public Relations, Szwecja
TSSI "Dishonest Britain" ProjectTSSI i Rainier PR, Wielka Brytania
Intel: Taking Wireless Broadband to the Rural North of SwedenIntel Corporation i Text 100, Szwecja
MARKETING PRZYCZYNOWO-SKOJARZONY (CAUSE-RELATED)
Tired of Your Dog? Need to Make and Extra Buck?Animal Protection Network i Edelman, Finlandia
Alptransit MarketingFederal Office of Transportation i Farner Porter Novelli, Szwajcaria
Cow ParadeCow Parade i Ogilvy Public Relations Worldwide, Szwecja
Fair Feels GoodVerbraucher Initiative i Pleon Kohtes Klewes, Niemcy
Save Our SolesRoyal National Lifeboar Institution i Trimedia, Wielka Brytania

RELACJE PUBLICZNE
Civic Education Program "Learn to Make the Difference!"Procter & Gamble i BDR Associates, Rumunia
Cerro Verde Mining CompanySociedad Minera Cerro Verde i Llorente & Cuenca, Hiszpania
Western Perceptions of Islam and MuslimsKuwait Government Ministry of Religion i Ogilvy Public Relations Worldwide, Wielka Brytania
Commitment to CitizensGrupo Avanza i Torres y Carrero, Hiszpania
Telefon Do MamyTelekomunikacja Polska, Polska
MAREKTING KONSUMENCKI (ISTNIEJĄCY PRODUKT)
From Lonely Gee to Online ChicKelkoo i Brands2Life, Wielka Brytania
The Amazing Bank Account Case StudyBanking Association of South Africa i Fleishman-Hillard, Południa Afryka
Can-tastic: Drinks Can Get Sexy at 70BCMG i GCI Group, Wielka Brytania
Pizza Express 40th Anniversary 2005: Pizza ExpressionsPizza Express i Ketchum, Wielka Brytania

Consumer Marketing HP SmileHewlett-Packard i Porter Novelli, Wielka Brytania
MAREKTING KONSUMENCKI (NOWY PRODUKT)
Uruchomienie Linii Eos Airline i Lot Inaugurujący DziałalnośćEos i Jackie Cooper, Wielka Brytania
Europejska Premiera xBox 360 firmy MicrosoftMicrosoft i Manning Selvage & Lee, Wielka Brytania
Absolut Raspberri: Unleash the RaspberriMaxxium Czech Absolut Vodka i Ogilvy Public Relations Worldwide, Czechy
Attention Please: Here Comes MusicloadMusicload T-Online International i Pleon Kohtes Klewes, Niemcy
Sanex for Men: Urban Beach 2005Sanex for Men i Shine Communications, Wielka Brytania
WIZERUNEK FIRMY
Uruchomienie AltimoAlpa Telecom i APCO Europe, Wielka Brytania
Deloitte: Raising EminenceDeloitte i Cohn & Wolfe, Wielka Brytania
Program Indentyfikacji Korporacyjnej 2005: Reconnecting ShellShell International i Fishburn Hedges, Wielka Brytania

Kampania KorporacyjnaDexia i Publicis Consultants, Francja
Program 'Great Employer'Manpower i Ruder Finn, Wielka Brytania
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA KORPORACJI
Kampania GSK Active LivesGlaxo SmithKline Nutritional Healthcare i Blue Rubicon, Wielka Brytania
Restoration of Zeyrek HouseSiemens Home Appliances i Capitol PR, Turcja
Inauguracja Drugiego Stadium 'Waste Water Processing Plant'Compania de Cervezas Nacionakes (Ecuador) i Llorente & Cuenca, Hiszpania
IBM: Technologia i DziewczynyIBM i Text 100, Dania
Diageo's Liberties Learning InitiativeDiageo i WHPR, Irlandia
REKLAMY KORPORACYJNE I PROBLEMOWE
Kort ContieSire i Euro RSCG Bikker, Holandia
Kampania KorporacyjnaSiemens i Publicis Consultants, Francja
Wizerunek KorporacyjnyArcelor i Publicis Consultants, Francja
RELACJE KORPORACYJNE MEDIÓW
One the Best Bean CountsIlly Caffe i Cohn & Wolfe, Niemcy

CFBP 2005 Kampania Odbudowująca ReputacjęCFBP i Fleishman-Hillard, Francja
Saga Good HospitalsSaga Services i Lansons Communications, Wielka Brytania
LG Electronics: Set Out to Conquer AwarenessLG Electronics i Pleon Francja, Francja
A Social Sharing Experience with AMDAMD i Porter Novelli, Francja
ZARZĄDZANIE KRYZYSEM
Projekt Zarządzania Kryzysowego dla Laxess "Dormagen Us Tarragona" na Rynku HiszpańskimLanxess i Cohn & Wolfe, Hiszpania
ADP: Zawalenie Się Terminala 2EAeroport de Paris i Euro RSCG C&O, Francja
Plan Socjoalny: FNAC BelgiumFNAC i Interel, Belgia
Zarządzanie Krysyzowe w Obliczu Nieprzewidzianych Działań TerrorystycznychExpedia.de i F&H Porter Novelli, Niemcy
Nationwide: Duże Pieniądze Lubią CiszęNationwide Global i Partner of Promotion, Polska
MEDIA CYFROWE
Intelligence Management CenterBurson-Marsteller/BKSH, Niemcy
Phish and Chips! Raising the Phishing IQ of the NationMailfrontier i Ogilvy Public Relations Worldwide, Wielka Brytania
Strona Internetowa Światowych Dni Młodzieży 2005Weltjugendtag i Pleon, Niemcy
KOMUNIKACJA PRACOWNICZA
Komunikacja PracowniczaTesco i CHA, Wielka Brytania
Program Satysfakcji Klientów 2005ING Retail i Hill & Knowlton, Holandia
Project Inspire: Solvay Pharmaceuticals Integration of Fouyrnier Pharma Solvay Pharmaceuticals i Ketchum, Wielka Brytania
Belfor: Changing Resistance Into Co-operationBelfor International i komm.passion, Niemcy
Wdrożenie Reform BudżetowychMinistry of Economics, Finances and Industry i Publicis Consultants, Francja
PRZEWODZENIE WYKONAWCZE
SAP Business 2010SAP AG i Burson-Marsteller, Szwajcaria
The Simple Facts About Our FoodMcDonald's Restaurants i Blue Rubicon, Wielka Brytania
Microsoft EMEA CEO Citizenship CampaignMicrosoft i Waggener Edstrom Worldwide, Wielka Brytania
KOMUNIKACJA FINANSOWA
Knight Winke Asset Management: The David/Goliath StrategyKnight Winke Asset Management i Beau Fixe, Francja
EDF IPOEDF i Euro RSCG C&O, Francja
Severstal-Lucchini TakeoverSeverstal i Hill & Knowlton, Włochy
ZARZĄDZANIE ZAGADNIENIEM
Public Affairs MonitorBorealis i APCO Europe, Wielka Brytania
Changing Perception About BeerThe Brewers of Spain i Burson-Marsteller, Hiszpania
Pan-European Defense Against EU Salmon Dumping ChargesNorwegian Seafood Federation i Burson-Marsteller, Norway
Science in the BoxProcter & Gamble i Fleishman-Hillard, Belgia
ARGE Breitband AustriaARGE Breitband Austria, Hochegger|Com, Austria
RELACJE PRODUKT MEDIA
Black is the New WhiteSaitek Audio i Chocolate Communications, Wielka Brytania
National Launch of U.K. Online Broadband 8000UK Online i Fuse PR, Wielka Brytania
Philips Bodygroom: Why Trust Your Kiwis and AnythingPhilips i Mannaing Selvage & Lee, Wielka Brytania
My Little PonyHasbro i Mason Williams, Wielka Brytania
Nicorette Quit SeasonPfizer Consumer i Shire Health London, Wielka Brytania
SPRAWY PUBLICZNE
Surveying Politicians: An Exercise in PRDonath Burson-Marsteller, Czechy
ARGE Breitband AustriaARGE Breitband Austria, Hochegger|Com, Austria
Russian Reform Public Awareness CampaignMunicipal Culutre of Life Foundation i Imageland PR, Rosja
Save Our SnapsBonusprint i Octane PR, Wielka Brytania
Securing Exports of Breeding Pigs to ChinaBritish Pig Executive i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania
EDUKACJA PUBLICZNA
Kampania 'Personal Data Protection Awareness'Fellowes i Fleishman-Hillard, Polska
The Widex Awareness Campaign "Push the Limits"Widex Audiofonos i Marco de Comminicacion, Hiszpania
Nestle Plain Educational SeminarNestle Egypt i Memac Ogilvy, Egipt
International Breast Cancer Intervenstion Study IIAstellas, Novartis and Roche i Red Door Communications, Wielka Brytania
Semaine Nationale du ReinFNAIR i Wellcom, Francja
WYDARZENIE PUBLICZNE
Hoegaarden Urban OasisInbev, U.S. i Cow PR, Wielka Brytania
Tired of Your Dog? Need to Make and Extra Buck?Animal Protection Network i Edelman, Finlandia
Ariel Championship WhitesProcter & Gamble i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
British Potato Council: Health Campaign 2005British Potato Council i Ketchum, Wielka Brytania
Securing Positive Share of Voice Against Wide MediaBritish Airways i Porter Novelli, Wielka Brytania
SPONSORING
National Sports WeekRolex i Cohn & Wolfe, Hiszpania
Celebrating 70 Years on Centre CourtRobinsons i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
Judge for YourselfGordon's Gin i Trimedia, Wielka Brytania
OMV Move & Help Education ProgramOMV i Trimedia, Austria
RYNEK SAMOCHODOWY
Property VroomNetwork Q i Cow PR, Wielka Brytania
ISBG Światowe Badanie Internetu 2004Faurecia i Pleon CM&O, Francja
Launch of RunOnFlat Tyre TechnologyGoodyear i Weber Shandwick Worldwide, Belgia
DOBROCZYNNOŚĆ/NON-PROFIT
Serce dla Życia: Światowy Dzień SercaWorld Heart Federation i Cohn & Wolfe, Szwajcaria
Caring Physicians of the WorldThe World Medical Association/Pfizer i Cohn & Wolfe, Szwajcaria
Głęboki WdechPolskie Stowarzyszenie Chorób Płuc i On Board Public Relations, Poland
Modelling the Impact of an Influence Pandemic on Critical CareThe Intensive Care Society i Red Door Communications, Wielka Brytania
Move It or Lose ItInternational Osteoporosis Foundation i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania
ZDROWIE KONSUMENTA
Don Giovanni or Bell'AntonioESDA i Burson-Marsteller, Włochy
The U.K. Launch of Sleepwell and Solutions 4 SnoringSolution 4 Snoring i IncrediBill Ideas, Wielka Brytania
From the HeartAstra Zeneca i Shire Health International, Wielka Brytania
International Breast Cancer Intervention Study IIAstra Zeneca i Shire Health International, Wielka Brytania
Launch of Buscopan IBS ReliefBoehringer Ingelheim Consumer Healthcare i Virgo Health PR, Wielka Brytania
TECHNOLOGIA KONSUMENCKA
Launching Jobsite's New Industry VisionJobsite i Cohn & Wolfe, Wielka Brytania
TomTom Consumer OutreachTomTom i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
Launch of Playstation PortableSony Computer Entertainment i Jackie Cooper PR, Wielka Brytania
Kodak: A Picture of TomorrowKodak EMEA i Ketchum, Wielka Brytania
Making Xbox 360 a Pop Culture PhenomenonMicrosoft i The Red Consultancy, Wielka Brytania
ROZRYWKA I KULTURA
Operalia 2005: The World Opera CompetitionRolex i Cohn & Wolfe, Hiszpania
H.C. Andersen 2005H.C. Andersen 2005 Foundation i Have PR, Dania
Pokerstars.comPokerstars.com i Jackie Cooper PR, Wielka Brytania
Ponowny Start FurbyHasbro i Mason Williams, Wielka Brytania
Launching Discovery Channel's First History Channel in GermanDiscovery Channel i Text 100, Niemcy
FMCG
Excuse Me, Hot Plates!Pyrex i Edelman, Francja
Pampers World of BabiesProcter & Gamble i Fleishman-Hillard, Wielka Brytania
Promoting Persil's Dirt is Good PhilosophyPersil i The Red Consultancy, Wielka Brytania
Gaining Political Support for a Tax IncentiveRoyal Nedalco i Weber Shandwick Worldwide, Holandia
MODA I URODA
Zapachy Boss: So Much SoulP&G Prestige & Professional i Cohn & Wolfe, Niemcy
P&G Vicks First Defence LaunchProcter & Gamble i Fleishman-Hillard, Wielka Brytania
Nivea Beaute Creative HappeningBeiersdorf i i&e Consultants, Francja
Philips Bodygroom: Why Trust Your Kiwis i AnythingPhilips i Mannaing Selvage & Lee, Wielka Brytania
Rimmel London: Get the London Look!Rimmel London i Trimedia, Niemcy
USŁUGI FINANSOWE
The Launch of JPMorgan InvestJPMorgan Invest i Cow PR, Wielka Brytania
The Future of RetirementHSBC i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
Be Advised: Making Sense of the Financial Advise MarketIf A Promotion i Lansons Communications, Wielka Brytania
Financial Services Category SABRE EntryForenings Sparbanken/Robur i Trimedia, Szwecja
Revealing the Plight of First-Time BuyersHBOS, Wielka Brytania
ŻYWNOŚĆ I NAPOJE
Pan-European Defense Against EU Salmon Dumping ChargesNorwegian Seafood Federation i Burson-Marsteller, Norwegia
Hoegaarden Urban OasisInbev, U.S. i Cow PR, Wielka Brytania
"Influencing the Influencers" The Almond Board Advisory BoardAlmond Board of California i F&H Porter Novelli, Niemcy
British Potato Council: Kampania Zdrowotna 2005British Potato Council i Ketchum, Wielka Brytania
Taste the Fun Side of LifeUnilever Ice Cream i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania
USŁUGI ŻYWNOŚCIOWE
Proste Fakty Na Temat Naszego JedzeniaMcDonald's Restaurants i Blue Rubicon, Wielka Brytania
Fuelling Body and Mind for AvenanceAvenance i Cohn & Wolfe, Wielka Brytania
Pizza Express 40th Anniversary 2005: Pizza ExpressionsPizza Express i Ketchum, Wielka Brytania
Balanced Lifestyle CampaignMcDonald's i Porter Novelli. Holandia
National Sports WeekMcDonald's i Porter Novelli, Holandia
PRZEMYSŁ I FABRYKI
Industrial and Manufacturing Category SABRE EntryKidde Safety i Beau Fixe, Francja
Initiative for the Sustainable Use of PaperInitiative Pro Recycling Papier i Burson-Marsteller, Niemcy
Acquisition SupportSiegwerk Group International i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
Rockwool: Szóste Źródło EnergiiRockwool Poland i Partner of Promotion, Polska
Program Promowania Sprzedaży Drewna Jako Materiału BudulcowegoGerman Timber Promotion Fund, Niemcy
FARMACEUTYKA
Know PneumoSanofi Pasteur i Fleishman-Hillard, Ireland
Oncology on CanvasEli Lilly & Company i Fleishman-Hillard, Wielka Brytania
Pharmaceutical Category SABRE EntryBoehringer Ingelheim i GCI Group, Sweden
Reimbursement for High-Priced Cancer TreatmentsNVMO: Dutch Association for Medical Oncology i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
"A New Time of the Month" dla BonvivaRoche and GlaxoSmithKline i Virgo Health PR, Wielka Brytania
PROFESJONALNE USŁUGI
Enngaging the Eight PercentInforma Telecoms & Media i Brands2Life, Wielka Brytania
Leadership Change and Turkey TwizzlersVideo Arts i GCI Group, Wielka Brytania
Badanie Narodowe "21 minuten.nl"McKinsey & Company i Porter Novelli, Holandia
Manpower: Project AuthorityManpower i Salt, Wielka Brytania
Speed Mentoring at Adam StreetAdam Street Club i Threepipe, Wielka Brytania
SEKTOR PUBLICZNY
Saxony-Anhalt: We Are Wider AwakeLandesmarketing Sachsen-Anhalt i fischer Appelt Kommunikation, Niemcy
Rok Einsteina 2005Federal Ministry for Education and Research i Fleishman-Hillard, Niemcy
Handhaven op NiveauMinistry of Justice i Pleon, Holandia
Clean Up WeekHome Office i The Red Consultancy, Wielka Brytania
Scotland Supporting the Choice to Die at HomeMarie Curie Cancer Care i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania
DETALIŚCI
Scalextric: More Than a ToyTechnitoys Scalectric i Bassat Ogilvy Consejeros, Hiszpania
SuperValu Kids in ActionMSVC i Fleishman-Hillard, Irlandia
Changing the Culture of Airport ShoppingBAA Retail i GCI Group
Fair Stand on the Metro Group Future store Initiative 2005Pleon Kohtes Klewes, Niemcy
Detaliści Przeciw SzmuglowaniuTobacco Manufacturers Association i Trimedia, Wielka Brytania
TECHNOLOGIA
From Open-Toes Sandals to Pin Striped SuitsRed Hat i Axicom, Wielka Brytania
SLF Direct Msgs No Lngr "Mssn Impssbl"Staellium/Stealth Text i Chameleon PR, Wielka Brytania
Get Safe OnlineGet Sale Online i Edelman and The Red Consultancy, Wielka Brytania
Project Success: Promoting Primavera's PPM SolutionsPrimavera i Johnson King PR, Wielka Brytania
Turning an Industry on its HeadSalesforce.com i Lewis Communications, Wielka Brytania
TELEKOMUNIKACJA
BT Niemcy Image CampaignBT i Axicom, Niemcy
Minding Mobile MannersT-Mobile i Brands2Life, Wielka Brytania
E-VotingTelewest Business i Rainier PR, Wielka Brytania
Beeline Re-Branding PR CampaignVimpelcom i SPN Ogilvy Public Relations Worldwide, Russia
E-Plus: Evolving from a Mono Brand into a Multi-Brand CompanyE-Plus Mobilfunk i Trimedia, Niemcy
STOWARZYSZENIA HANDLOWE
Wholesale DeliveryBritish Association of Pharmaceutical Wholesales i APCO Europe, Wielka Brytania
Taking Cotton USA to Niemcy and Making It a Real ChoiceCotton Council International USA i GolinHarris, Niemcy
Mmd for the Pharmacy Chain Association of RomaniaPharmacy Chain Association i Mmd, Romania
PODRÓŻE I TURYSTYKA
SJ Listens, SJ AnswersSwedish Railroads i Edelman, Sweden
Expedia Szuka Osoby Najbardziej Gotowej Na WakacjeExpedia.de i F&H Porter Novelli, Niemcy
Hotel Puerta America Hotel Silken i Weber Shandwick Worldwide, Hiszpania
BENELUX
Kort ContieSire i Euro RSCG Bikker, Holandia
KenteraUCB Pharma i Hill & Knowlton, Holandia
Social Plan: FNAC BelgiaFNAC i Interel, Belgia
National Survey "21 minuten.nl"McKinsey & Company i Porter Novelli, Holandia
Closer to the Target AudienceStichting Centrum i Winkelman en van Hessen Holandia
DAS
"Me at Accenture" Employer Branding for a Business Innovation PartnerAccenture i Burson-Marsteller, Niemcy
Date-a-Dog Pedigree/Dentastixs Masterfoods i Edelman, Niemcy
Partners for InnovationBertelsmann Ag for the Initiative "Partners for Innovation" i fischer Appelt Kommunikation, Niemcy
Company Competition "Erfolgsfaktor Familie 2005"Federal Minsitry of Family Affairs i Pleon, Niemcy
Attention Please: Here Comes MusicloadMusicload T-Online International i Pleon Kohtes Klewes, Niemcy
EUROPA WSHODNIA
Program Edukacyjny "Learn to Make the Difference!"Procter & Gamble i BDR Associates, Rumunia
Baza Nieuczciwych DłużnikówAssociation Solus i Mather Public Relations, Czechy
Positive City Clear ChannelClear Channel Poland i On Board Public Relations, Poland
Masz Prawo WiedziećPolskapresse Group i Profile Public Relations, Poland
Enjoy the Tasty WhiteningProcter & Gamble i United PR, Poland
FRANCJA
Knight Winke Asset Management: The David/Goliath StrategyKnight Winke Asset Management i Beau Fixe, Francja
Driving Post-Christmas SalesNavigan i Hotwire, Francja
Motorola 2 Mobiles D'ActionMotorola i i&e Consultants, Francja
FM Global in FranceFM Global i Ogilvy Public Relations Worldwide, Francja
The New FrancjaInvest in Francja i Ogilvy Public Relations Worldwide, Francja
PÓŁWYSEP IBERYJSKI
Changing Perception About BeerThe Brewers of Hiszpania i Burson-Marsteller, Hiszpania
From Low-Scale to Up-Scale Positioning…to Best…Natuzzi i Edelman, Hiszpania
Corporate ImageMercer Human Resource Consulting i Porter Novelli, Portugalia
Coca-Cola Solidarity Shop for CandealCoca-Cola Hiszpania i Weber Shandwick Worldwide, Hiszpania
Dirt if GoodUnilever i Weber Shandwick Hiszpania
BASEN MORZA ŚRÓDZIEMNEGO
Creative Zen Micro: A Little MP3 Goes a Long WayCreative Labs i Burson-Marsteller, Włochy
PR Strategy Plan in Favor of ComiecoComieco i Edelman, Włochy
futuro@ifemminileMicrosoft i Hill & Knowlton, Włochy
Oracle Italia: An Orchestra of SkillsOracle Italia i Pleon, Włochy
EU Lobbying of the Maltese Authorities Greenpac Malta i Weber Shandwick Worldwide, Malta
PÓŁNOCNA EUROPA
Dirt is GoodVia Unilver, i Edelman, Szwecja
Tired of Your Dog? Need to Make and Extra Buck?Animal Protection Network i Edelman, Finlandia
H.C. Andersen 2005H.C. Andersen 2005 Foundation i Have PR, Dania
The Beige CampaignThe Swedish Dairy Organisation i Prime Public Relations, Szwecja
Intel: Taking Wireless Broadband to the Rural North of SwedenIntel Corporation i Text 100, Szwecja
WIELKA BRYTANIA I IRLANDIA
The Simple Facts About Our FoodMcDonald's Restaurants i Blue Rubicon, Wielka Brytania
Securing Positive Share of Voice Against Wide MediaBritish Airways i Porter Novelli, Wielka Brytania
ECB: Making Cricket PopularEnglish Cricket Board i Shine Communications, Wielka Brytania
U.K. Online Faster FilmsU.K. Online i Threepipe, Wielka Brytania
Help: A Day in the LifeWar Child i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania
INNE
Sponsorship of Fikret Mualla RetrospectiveETI i Capitol PR, Turcja
The Amazing Bank Account Case StudyBanking Association of South Africa i Fleishman-Hillard, Południowa Afryka
Post-it Notes 25th Year Design Contest3M i Leo PR, Turcja
Nestle Plain Educational SeminarNestle Egypt i Memac Ogilvy, Egipt
Dettol Heart Run 2005Reckitt Benckiser EA i Ogilvy Public Relations Worldwide, Kenia
PROGRAMY MIĘDZYNARODOWE
A Heart for Life: World Heart DayWorld Heart Federation i Cohn & Wolfe, Szwajcaria
Acquisition SupportSiegwerk Group International i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
Western Perceptions of Islam and MuslimsKuwait Government Ministry of Religion i Ogilvy Public Relations Worldwide, Wielka Brytania
International Breast Cancer Intervention Study IIAstra Zeneca i Shire Health International, Wielka Brytania
Costa Rica: The World's Best BananasCorbana: The Costa Rican Banana Producers Association i Weber Shandwick Worldwide, Belgia
PROGRAMY PAN-EUROPEJSKIE
Fighting for BreathEFA i Chandler Chicco Agency, Wielka Brytania
Airbus: Reveal of the A380Airbus i Euro RSCG C&O, Francja
London 2012 Olympic BidLondon 2012 i Hill & Knowlton, Wielka Brytania
Launch of RunOnFlat Tyre TechnologyGoodyear i Weber Shandwick Worldwide, Belgia
Taste the Fun Side of LifeUnilever Ice Cream i Weber Shandwick Worldwide, Wielka Brytania
SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas gali, która odbędzie się w Berlinie.











