Które kanały oglądają kobiety a które mężczyźni?

TVP1 to najchętniej oglądany kanał telewizyjny zarówno przez kobiety jak i mężczyzn - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W okresie od 1 stycznia do 30 czerwca br. udział TVP1 wśród wszystkich kobiet w wieku 4 i więcej lat wyniósł 12,76 proc. Było to o 0,63 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. W I półroczu ub.r. stacja ta była druga.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat. W analizowanym okresie miał on 12,38 proc. udziału, czyli jednak o 0,16 proc. mniej, niż w tym samym okresie rok wcześniej.

Natomiast na trzecią pozycję (z pierwszej) spadł kanał TVN, którego ramówka w szczególności skierowana jest dla kobiet. Stacja ta miała 12,31 proc. udziału, po spadku o 10,28 proc. - największym w rankingu top 5 kanałów.

Na czwartym miejscu uplasowała się TVP2 - w dół o 7,45 proc. do 10,19 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/coraz-dluzej-ogladamy-telewizje-najwiecej-czasu-przed-szklanym-ekranem-spedzaja-seniorzy-raport ##

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVN7. Średni dobowy udział tej stacji w I półroczu br. wyniósł 3,47 proc., po wzroście o 0,29 proc.

Zaś wśród wszystkich mężczyzn udział liderującej TVP1 w I półroczu 2015 roku wyniósł 12,34 proc., po spadku o 10,77 proc.

Na drugim miejscu znalazł się Polsat, który miał 10,77 proc. udziału (spadek o 2 proc.). Podium uzupełnia TVN (8,80 proc. udziału; w dół o 4,97 proc.), zaś czwarte miejsce zajęła TVP2 (7,75 proc. udziału; spadek o 13,41 proc. - największy w zestawieniu).

W pierwszej piętce znajduje się tutaj już jednak TVP Info (3,77 proc. udziału; wzrost o 26,94 proc. - największy w top 5).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?