Które tytuły są najpopularniejsze w regionach?

Dzienniki regionalne cały czas są silne - pozycje liderówczytelnictwa zajmują w jedenastu województwach, zaś w pozostałychpięciu regionach są popularne podobnie jak gazety ogólnopolskie lubna czele rankingu są te ostatnie - wynika z ostatnich danych PBC.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp.z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyłosię za pomocą techniki CAPI w okresie od stycznia do czerwca 2008roku na losowej próbie osób z poszczególnych województw, dobieranejz operatu PESEL i realizowanej do wyczerpania. Podane w nawiasachliczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

N - liczebność próby w każdym z województw

* - "Sport" nie był badany w okresie od stycznia do kwietnia2008 roku, liczebność próby dla tego tytułu wynosi: 598 (woj.dolnośląskie), 194 (woj. lubuskie), 204 (woj. opolskie), 640 (woj.małopolskie), 441 (woj. podkarpackie), 977 (woj. śląskie), 279(woj. świętokrzyskie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji