PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
PBC przestały publikować dane o nakładach
Renata Krzewska prezesem Polskich Badań Czytelnictwa, odchodzi Waldemar Izdebski
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy. Od stycznia tylko publikacje kwartalne
ZKDP znika, jego rolę przejmują Polskie Badania Czytelnictwa
PBC z 136 tys. zł straty w 2019 roku. Obsługuje 69 wydawców
ZKDP przenosi do PBC kontrolę prasy. Będzie wspólny ośrodek badawczy
PBC prezentuje nowe badanie reklam prasowych
Zmiany w PBC: 12 tys. ankiet internetowych o czytelnictwie, badanie eyetrackingowe reklam prasowych
Największe firmy badające media tworzą Porozumienie Badaczy Mediów
Spada czytelnictwo czołowych tygodników i dwutygodników
„Fakt” umacnia się na pozycji najchętniej czytanego dziennika. „Gazeta Wyborcza” traci
„Fakt” umacnia się na pozycji najchętniej czytanego dziennika. „Gazeta Wyborcza” traci
„Fakt” najchętniej czytanym dziennikiem. Pierwsze dane dla grupy 16-59 lat
„Fakt” najchętniej czytanym dziennikiem. Pierwsze dane dla grupy 16-59 lat
Wydawcy prasowi rozszerzają grupę docelową, bo ubywa młodszych czytelników
Wydawcy Prasy stawiają na grupę komercyjną 16-59 lat. "Wysokie dochody"
Wydawcy Prasy stawiają na grupę komercyjną 16-59 lat. "Wysokie dochody"
PBC kontra „Wprost”: 90 nowych zmiennych, testy pomiaru wydań cyfrowych (opinie)
„Fakt” najchętniej czytany w Krakowie, „Głos Wielkopolski” w Poznaniu