W okresie od listopada 2012 roku do kwietnia 2013 roku po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) sięgało 28,03 proc. czytelników, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 3,12 pkt. proc.
Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), które w analizowanym okresie czytane było przez 17,09 proc. respondentów (wzrost o 0,23 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.
Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 14,08 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,92 proc. czytelników.
Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 11,13 proc. pytanych, co oznacza spadek o 0,41 pkt. proc.
Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 8,12 proc. czytelników, czyli o 0,05 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Dwa oczka niżej znalazł się inny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), którego wskaźnik czytelnictwa spadł z 6,28 proc. do 5,95 proc.
Po najpopularniejszy dwutygodnik w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br., czyli poradnikową „Panią Domu” (Edipresse Polska) sięgało 14,60 proc. respondentów, czyli o 0,82 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej.
Drugie miejsce zajęła - także wydawana przez Edipresse - „Przyjaciółka”, która zanotowała spadek czytelnictwa z 15,03 proc. do 13,44 proc. Z kolei na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której czytelnictwo spadło o 1,56 pkt. proc. i wyniosło ono 12,91 proc.
Tuż za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie był czytany przez 11,70 proc. respondentów. Do czerwca ub.r. magazyn ten był miesięcznikiem.

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od listopada 2011 roku do kwietnia 2012 roku na losowej próbie 24 209 przypadków i w okresie od listopada 2012 roku do kwietnia 2013 roku na losowej próbie 22 099 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS – Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.
W okresie od stycznia 2013 roku do kwietnia 2013 roku nie były badane następujące tygodniki: „Anonse” (wyd. pomorskie), „Gazeta Regionalna”, „Jarmark”, „Kropka tv” i „Panorama Leszczyńska”, a w okresie listopad 2012 - styczeń 2013 - „Sieci”. Natomiast w listopadzie 2012 roku nie był badany dwutygodnik „Grazia”.











