Dane PBC w płatnej aplikacji na smartfony

Polskie Badania Czytelnictwa udostępniły płatną aplikację na smartfony z danymi o czytelnictwie badanych tytułów prasowych. Jest ona dostępna w wersjach na telefony z systemami iOS i Android.

p
p
Udostępnij artykuł:
Dane PBC w płatnej aplikacji na smartfony

Aplikacja skierowana jest do wydawców, media plannerów, reklamodawców, kadry zarządzającej, pracowników marketingu, działów handlowych, redakcji czy działów PR.  - Chcemy zachęcić planerów i marketerów do częstszego sięgania po tytuły prasowe w komunikacji rynkowej, ułatwić im dostęp do naszych danych -  mówi Adam Wojdyło, szef PBC. - Zdarza się, że na spotkaniu, czy u klienta jesteśmy w potrzebie sprawdzenia chociażby struktury pisma po demografii czy sprawdzenia portfolio tytułów danego wydawcy - taki przykład wykorzystania aplikacji podaje. W aplikacji znaleźć można zasięgi tytułów oparte na wskaźniku CPW (Czytelnictwo Przeciętnego Wydania). Dane dostępne są dla całego kraju jak i poszczególnych województw. Wyniki można przeglądać względem podstawowych zmiennych społeczno-demograficznych jak płeć, wiek, wykształcenie czy status społeczny. Dane prezentowane w aplikacji dotyczą ostatnich sześciu fal badania (sześciu miesięcy). Aplikację można kupić w App Store i Google Play. Za dostęp do aktualnych sześciu fal badania zapłacić trzeba 1,79 euro. Co miesiąc będzie oferowany update uzupełniony o dane z nowych fal. Jego koszt będzie podobny do kosztu aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały