311 nominacji do KTR 2023

W tegorocznej edycji konkursu KTR jury przyznało 311 nominacji w ośmiu kategoriach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
311 nominacji do KTR 2023

W tym roku nad nominacjami pracowało stu dziesięciu jurorów w czasie ośmiu dni obrad. Oddawali głosy na 1141 prac zgłoszonych do ośmiu kategorii: Communication, Creative Strategy, Design, Technology, Craft Audio Video, Craft Fotografia, Craft Ilustracja oraz nowej - Entertianment.

Nominowane prace KTR 2023

W kategorii Communication przyznano 68 nominacji, Communication Społeczne 8; w kategorii Creative Strategy 20, Creative Strategy Społeczne 3; Entertainment 38; Design 40; Technology 13; Craft Audio 13; Craft Video 69; Fotografia 21; Ilustracja 18.

Zgłoszenia oceniane były dwuetapowo. W pierwszym etapie, którzy trwał 3 tygodnie jurorzy zapoznawali się z projektami oraz dokonywali wstępnej selekcji.

Następnie 9 składów jurorskich głosowało w trakcie obrad na nominacje i nagrody. Jury mogło nominować 30 proc. zgłoszonych kampanii.

Uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom nastąpi 16 października podczas Gali w Teatrze Polskim w WarszawieObradom jury KTR 2023 przewodniczyli:

• Małgorzata Drozdowska, FCB&theMilkman (kategoria Communication)

• Agnieszka Gozdek, 180heartbeats + Jung V.Matt (kategoria Creative Strategy)

• Dawid Szczepaniak, VMLY&R Poland (kategoria Entertainment)

• Emilka Bojańczyk, Podpunkt / SuperSkrypt (kategoria Design)

• Anna Nowak, dentsu Creative (Isobar Polska) (kategoria Technology)

• Maciej Twardowski, Ogilvy Poland (kategoria Craft Audio/Video)

• Zuza Krajewska, (kategoria Craft Fotografia)

• Ola Jasionowska, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy (kategoria Craft Ilustracja)

 

Podczas ubiegłorocznej Gali KTR i Innovation 2022 przyznano 159 nagród w konkursie KTR, w tym 41 złote, 65 srebrnych i 53 brązowych oraz 30 nagród w konkursie Innovation (w tym 9 złotych, 8 srebrnych i 13 brązowych). Agencją roku została 180heartbeats + Jung v. Matt, a w konkursie Innovation DDB Warszawa, a agencją mediową roku - Havas Media. Wyróżnienia Communication of the Year oraz Design of the Year trafiły d FCB&theMilkman za „My first poison” dla Clovin Charity of the Year dla Ogilvy za „Buy My Cancer” dla Alivia Onkofundacja; Craft of the Year dla Pawła Jońcy za „Russian bear”, projekt niekomercyjny Technology of the Year dla Isobar Polska (dentsu Creative) za „Bezpieczny wózek przyszłości” dla Fundacji Rodzic w Mieście.

Nominacje KTR 2023 - PEŁNA LISTA 

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"