Kuba Ambrożewski jako digital content marketing director jest odpowiedzialny za realizację strategicznych planów marketingowych w obszarze contentu cyfrowego (audiobooki, ebooki i podcasty) oraz rozwój marek Empik Go i Empik Music. Będzie zarządzał 14-osobowym zespołem.
Raportuje do Kuby Piotrkowicza, head of digital content w Grupie Empik.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/empik-wszystko-w-temacie ##
Kuba Ambrożewski wcześniej w Huawei i w dzienikarstwie muzycznym
Kuba Ambrożewski od kilkunastu lat jest związany z branżą muzyczną i mediami. Był współpracownikiem m.in. radiowej „Trójki", miesięcznika „Machina", a od 2005 roku jest częścią teamu Radia Kampus. Przez dziesięć lat był związany z radiem internetowym Open FM należącym do Wirtualnej Polski, najpierw jako music programmer, a następnie jako product owner, odpowiedzialny za marketing, biznes, redakcję i rozwój tej usługi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/empik-klasa-otwarta-interaktywne-live-y-wszystko-w-temacie ##
Bezpośrednio przed dołączeniem do Empiku, Ambrożewski przez pół roku był częścią zespołu Cloud Services w Huawei Polska, gdzie pracował m.in. nad usługą Huawei Music jako content operations manager. Do Grupy Empik dołączył w marcu 2021 roku.











