Największym zainteresowaniem cieszył się pierwszy sezon programu Kuby Wojewódzkiego w TVN, który w niedziele wieczory oglądało średnio 3,11 mln widzów (25,76 proc. udziału). Po zmianie godziny i dnia emisji (na wtorek, na 22.30 - red.) wiosną 2008 roku, widownia talk-show zaczęła spadać.
Obecny sezon programu "Kuba Wojewódzki" notuje najsłabszy wynik, talk-show ogląda prawie 1,7 mln widzów - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wśród 15 najpopularniejszych wydań programu (dotąd było ich 150) znalazły się odcinki z 2006 i 2007 roku. Rekordowy okazał się debiut dziennikarza w stacji TVN (4,17 mln widzów).
Wpływy cennikowe przy programie „Kuba Wojewódzki” wyniosły dotąd ponad 151 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). Sam Wojewódzki, poza prowadzeniem talk-show, w TVN jest jeszcze jurorem talent-show „X-Factor”.












