Więcej widzów talk-show Wojewódzkiego. Hitem odcinek z Popkiem

Średnio 646 tys. widzów oglądało jesienią talk-show Kuby Wojewódzkiego w TVN, a najpopularniejszy odcinek 38. sezonu przyciągnął przed telewizory przeszło 800 tys. osób. Program w porównaniu z ubiegłą jesienią zyskał odbiorców, zapewniając stacji TVN pozycję lidera w obu grupach widzów.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Więcej widzów talk-show Wojewódzkiego. Hitem odcinek z Popkiem
Kuba Wojewódzki

Stacja TVN emitowała program Kuby Wojewódzkiego we wtorki o godz. 22:40 między 2 września a 2 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 646 tys. osób, co przełożyło się na 10,26 proc. udziału w grupie ogólnej i 12,99 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.​

Najpopularniejszy odcinek zakończonego niedawno sezonu przyciągnął do TVN średnio 805 tys. widzów — było to wydanie z 21 października, w którym gościli Popek Monster i aktor Bartek Kotschedoff.

W trakcie całego sezonu średnia widownia nie spadła poniżej 517 tys. – tyle osób zobaczyło pierwszy odcinek.​

Dzięki Kubie Wojewódzkiemu TVN liderem

TVN w porze emisji programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej. Talk-show poprawił także wyniki względem ubiegłego roku – wówczas średnia oglądalność 36. sezonu wyniosła 612 tys. widzów, co dało stacji 9,45 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów oraz 11,68 proc. w przedziale 20-54 – według danych Nielsena.​

Program Kuby Wojewódzkiego jest emitowany na antenie TVN od jesieni 2006 roku; wcześniej dziennikarz prowadził swój talk-show w Polsacie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?