Stacja TVN emitowała program Kuby Wojewódzkiego we wtorki o godz. 22:40 między 2 września a 2 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 646 tys. osób, co przełożyło się na 10,26 proc. udziału w grupie ogólnej i 12,99 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszy odcinek zakończonego niedawno sezonu przyciągnął do TVN średnio 805 tys. widzów — było to wydanie z 21 października, w którym gościli Popek Monster i aktor Bartek Kotschedoff.
W trakcie całego sezonu średnia widownia nie spadła poniżej 517 tys. – tyle osób zobaczyło pierwszy odcinek.

Dzięki Kubie Wojewódzkiemu TVN liderem
TVN w porze emisji programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej. Talk-show poprawił także wyniki względem ubiegłego roku – wówczas średnia oglądalność 36. sezonu wyniosła 612 tys. widzów, co dało stacji 9,45 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów oraz 11,68 proc. w przedziale 20-54 – według danych Nielsena.
Program Kuby Wojewódzkiego jest emitowany na antenie TVN od jesieni 2006 roku; wcześniej dziennikarz prowadził swój talk-show w Polsacie.











