Premierowe odcinki 26. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 26 lutego do 21 maja br. Obejrzało je średnio 944 tys. osób, co zapewniło stacji 10,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-lokowanie-produktu-cennik-na-2019-product-placement-kuba-wojewodzki-drozszy-niz-top-model-agent-i-ameryka-express,7171073729353857a ##
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,18 mln widzów. Wyemitowany został on 30 kwietnia br., a gościli w nim: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska.

W porównaniu do emitowanej rok temu 24. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 270 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,21 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,16 proc. w 4+, 17,21 proc. w 16-49 oraz 15,69 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-nowa-audycja-w-newonce-radio-kiedy-emisja-gdzie-sluchac,7171102659872897a ##
TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego nadal był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Ekspresu Reporterów” i filmy dokumentalne, co przełożyło się na 8,42 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. serial „Ślad”; 7,97 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. seriale „Jednostka X” i „Zaginiona”; 5,11 proc.).
Zdecydowanie większą przewagę TVN miał wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji talk-show wyniosły 15,07 mln zł, a rok temu było to 14,24 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/chylka-zaginiecie-nowy-serial-1-61-mln-widzow-tvn-lider-rynku,7171074320595073a ##











