Najnowszy sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego wystartował na antenie TVN 25 lutego. Program ponownie nadawany jest we wtorki, choć w nowym paśmie o godz. 20.50. Po czterech tygodniach emisji talk-show w TVN ogląda średnio 680 tys. widzów, co daje stacji udział w ryku wszystkich widzów na poziomie 6,02 proc., 8,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,54 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.
W analizowanym okresie miedzy 25 lutego a 25 marca widownia programu Kuby Wojewódzkiego rosła z odcinka na odcinek. Premiera zgromadziło przed telewizorami średnio 608 tys. osób, tydzień później było ich 665 tys., a trzeci odcinek miał widownię na poziomie 708 tys. Do tej pory hitem było ostatnie wydanie programu, w którym na kanapie Kuby Wojewódzkiego zasiedli Paulina Smaszcz i Liroy. Obejrzało je średnio 740 tys. odbiorców.

Wojewódzki w nowym paśmie z większą widownią niż przed rokiem
Wiosna ub.r. TVN emitował 36. serię talk-show „Kuby Wojewódzkiego” we wtorki o godz. 22.40. Według danych Nielsena średnia widownia programu po czterech odcinkach wyniosła 463 tys. osób, co zapewniło stacji 6,99 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 7,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Talk-show "Kuba Wojewódzki” jest na antenie stacji TVN od 2016 roku.











