Kuba Wojewódzki znów reklamuje zasięg Play (wideo)

Wystartowała kolejna kampania wizerunkowa Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego reklamująca duży zasięg tej sieci. Akcję przygotowały firmy Grey Warszawa, K2, Papaya Films i Mediacom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kuba Wojewódzki znów reklamuje zasięg Play (wideo)

W nowej reklamie Kuba Wojewódzki błądzi po pustkowiu nad Bałtykiem, szukając pomocy. W końcu spotyka dzieci, które jednak w strachu przed wycieńczonym showmanem uciekają. Przypomnijmy, że dzieci do tej reklamy Play szukał niedawno przez Facebooka (więcej na ten temat). Kampania ma podkreślać, że Play korzysta z nadajników trzech sieci komórkowych: swoich oraz należących do dwóch partnerów roamingowych, dzięki czemu oferuje swoim klientom największy zasięg. W podobny sposób informowały o tym emitowane wiosną br. poprzednie reklamy z Kubą Wojewódzkim, tyle że utrzymane były w zimowej scenerii (zobacz je). Wojewódzki reklamuje Play od roku - początkowo zachęcał do udziału w promocji „Testuj smartfona” (przeczytaj o tym więcej i obejrzyj jedną z reklam). Sieć zdecydowała się na kontynuację współpracy z showmanem mimo zamieszania związanego z jego niedawną wypowiedzią o kobietach z Ukrainy. Na jesień jest już zapowiadana kolejna kampania (więcej na ten temat).

Obecna akcja obejmuje najważniejsze media ATL i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Warszawa, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"