Trzy pierwsze wydania wiosennej serii programu oglądało średnio 2,52 mln widzów -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Podczas gdy dwa pierwsze odcinki zgromadziły ponad 2 mln widzów, to trzeci wyemitowany 4 marca, czyli w dniu debiutu piątej edycji „Tańca z gwiazdami” obejrzało już 3,15 mln osób.
Średnie udziały talk show w rynku telewizyjnym wyniosły 22,38 proc. (wśród wszystkich widzów) i 23,13 proc. (w grupie wiekowej 16-49 lat).
Wszyscy 4+16-49DataAMRAMR %SHR %SHR %18-02-20072 337 3546,50%21,63%22,21%25-02-20072 082 6845,79%20,41%21,55%04-03-20073 153 0138,76%24,59%25,15%średnia2 524 4437,02%22,38%23,13%
W czasie emisji „Kuby Wojewódzkiego” (niedziele godz. 22.00 – 23.00) TVN był liderem pasma w grupie wszystkich telewidzów, zaś w komercyjnej grupie 16-49 zajął drugie miejsce, za lekko wyprzedzającym go Polsatem.

Wszyscy 4+16-49StacjaAMRAMR %SHR %SHR %Polsat2 269 6056,31%19,87%24,06%TVP12 231 7536,20%19,54%18,35%TVP21 683 9874,68%14,74%10,51%
Wśród widzów „Kuby Wojewódzkiego” dominują kobiety, osoby powyżej 50 lat i w wieku 35 – 39 lat, mieszkańcy najmniejszych i największych miast, a także osoby z wykształceniem średnim i podstawowym.
ADH %PłećMężczyźni41,56%Kobiety58,44%Wiek4- 9 1,06%10- 154,09%16 - 193,45%20 - 246,17%25 - 296,22%30 - 3410,30%35 - 3910,39%40 - 448,13%45 - 499,25%50 - 5413,85%55 - 5914,51%60+12,60%Wlk.miastaWieś23,33%< 50 tys.28,08%50-100 tys.8,04%100-200 tys.8,95%> 200 tys.31,61%ZawódTop management11,10%Pracownicy szczebla średniego19,57%Pracownicy fizyczni i rolnicy19,26%Emeryci29,07%Inne21,01%WykształceniePodstawowe39,10%Średnie41,77%Wyższe13,98%Inne5,15%
Talk show ‘Kuba Wojewódzki’ nadawany jest w każdą niedzielę około 22.00 na antenie TVN. Program pojawił się w TVN jesienią zeszłego roku, zaś wcześniej przez cztery lata pokazywany był na antenie Polsatu.











