"Kubuś i Podwodny Świat" - do wygrania wyjazd do aquaparku pod Barceloną (wideo)

Marka Kubuś przygotowała nową promocję, w której do wygrania jest m.in. wyjazd do Parku Aventura pod Barceloną. Akcję wspiera kampania telewizyjna przygotowana przez firmy Kid&Young, ZenithOptimedia i Codemedia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w promocji, należy kupić promocyjne opakowanie Kubusia Play lub Kubusia Waterrr. Pod każdą etykietą znajduje się świecąca w ciemności fluoklejka z wizerunkiem jednego z mieszkańców Podwodnego Świata. Konsumenci, którzy zarejestrują na specjalnej stronie internetowej kod spod etykiety, mają szansę wygrać główną nagrodę – rodzinny wyjazd dla 4 osób do Parku Aventura pod Barceloną, gdzie czekają atrakcje wodne i park rozrywki.

Kubuś przygotował także nagrody gwarantowane w postaci piłek, ręczników plażowych, masek do nurkowania, desek do pływania i etui na komórkę. Można je otrzymać w zamian za kody spod etykiet promocyjnych Kubusiów, które należy wpisywać na www.kubus.pl.

grafika

Promocję "Kubuś i Podwodny Świat" wspiera kampania telewizyjna. Reklamę można zobaczyć w stacjach TVP, Polsat oraz w stacjach dziecięcych (m.in. Cartoon Network, Disney Channel, Nickelodeon, Boomerang, Mini Mini). Na portalach internetowych dla dzieci będzie się toczyła kampania internetowa.

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Kid&Young, a za planowanie i zakup mediów domy mediowe ZenithOptimedia i Codemedia (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"