Według badań przeprowadzonych przez AC Nielsen w okresie październik - listopad 2002 udziały ilościowe w rynku przypraw uniwersalnych przedstawiają się następująco (w nawiasie dane z okresu sierpień- wrzesień 2002):- KUCHAREK 30,45%- 632,8 t (VII-IX - 29,55%-528,2 t )- VEGETA 30,07%- 624,9 t (VII-IX - 31,42%-561,6 t )- WARZYWKO 16,81%- 349,3 t (VII-IX - 16,55%-295,8 t ) "Wprawdzie przewaga nie jest zbyt duża, można jednak z całą stanowczością stwierdzić, że mamy do czynienia z wydarzeniem wręcz historycznym dla całego rynku przypraw- dotychczasowego niekwestionowanego lidera kategorii- Vegetę zastąpił KUCHAREK !Wysoka jakość produktu, przystępna cena, szeroki asortyment, ogólna dostępność - wszystkie te czynniki zaowocowały spektakularnym sukcesem przyprawy KUCHAREK. Bez wątpienia bardzo istotny wpływ na uzyskanie tak doskonałego rezultatu miały także intensywnie prowadzone działania marketingowe, a zwłaszcza kampania reklamowa "KUCHAREK Sposób na dobry smak!Jesteśmy przekonani, że na łamach Państwa poczytnego i opiniotwórczego tytułu znajdzie się informacja o tym jakże ważnym fakcie." - informuje nadawca.
Senior account manager
Wirtualnemedia.pl

Dokumentalista/researcher
GPLUS PRODUCTION

Reporter/reżyser materiałów reality
GPLUS PRODUCTION

Dziennikarz-reporter RMF (Szczecin)
Grupa RMF

Technik Emisji
Telewizja Puls

Producent programów radiowych RMF FM
Grupa RMF

Specjalista ds. social media
Gremi Media

Dziennikarz ( Social Media)
Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Reporter / Reporterka Wideo
Wirtualna Polska Media






