Kucharz z „Top Chefa” reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)

Sieć hurtowni Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową, której bohaterem jest znany m.in. z programu „Top Chef” kucharz Marcin Piotrowski. Akcję przygotowały firmy Riverwood, MGA, Starcom i Performance Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kucharz z „Top Chefa” reklamuje Makro Cash & Carry (wideo)
Marcin Piotrowski w reklamie Makro Cash & Carry

W reklamach Marcin Piotrowski opowiada, że w Makro Cash & Carry kupuje najwyższej jakości mięso, ryby, owoce morza oraz warzywa i owoce. Kampania ma podkreślać zarówno wysoką jakość, jak i szerokość asortymentu dostępnego w tych hurtowniach. Akcja skierowana jest do wszystkich pasjonatów gotowania.

Kampania jest prowadzona w telewizji (największe kanały) oraz internecie. Potrwa do świąt wielkanocnych.

Kreacją spotu zajęła się agencja Riverwood, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MGA i Starcom (telewizja) oraz Performance Media (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą