"Kuchenne rewolucje" i "Masterchef" najdroższe w cenniku TVN, ponad 70 tys. zł za spot

W cenniku reklamowym TVN na listopad najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach reklamowych przy "Kuchennych rewolucjach" i kulinarnym show "Masterchef". Za 30-sek. spot trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Kuchenne rewolucje" i "Masterchef" najdroższe w cenniku TVN, ponad 70 tys. zł za spot
fot. TVN

Na 78,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN. Nieznacznie mniej - bo 74,6 tys. zł  - trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym programie "Masterchef". Porównywalną cenę - 73,7 tys. zł - ma spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus".

64,2 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani blokiem reklamowym przy "Top model", a ci chcący pojawić się przy serialu "Królestwo kobiet" (emisja w niedzielny wieczór) -  63,7 tys. zł. Reklama przy serialu "Szadź" kosztuje z kolei 59,3 tys. zł, a przy "Na Wspólnej" - 61 tys. zł.

Stawka za spot przy "Totalnych remontach Szelągowskiej" wynosi 63,2 tys. zł. Z kolei za reklamę przy nowym programie "Lego Masters", który startuje w sobotę 14 listopada br. trzeba zapłacić 57,2 tys. zł.

Obecność reklamowa przy "Projekcie Lady" to wydatek rzędu 38,7 tys. zł, a przy "Kuba Wojewódzki" - 40,7 tys. zł.

77,4 tys. zł kosztuje reklama przy niedzielnych "Faktach", w dni powszednie stawka wynosi 68,9 tys. zł.

Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 63,5 tys. zł i 62,9 tys. zł, a dla prognozy pogody: 57,7 tys. zł i 59,6 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na listopad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online