23. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 2 września do 9 grudnia br. Premierowe odcinki śledziło średnio 1,57 mln osób. Przełożyło się to na 13,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 15,95 proc. w grupie 16-59 oraz 20,77 proc. wśród kobiet w wieku od 25 do 49 mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 7 października. Śledziło ją średnio 1,77 mln osób.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 230 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 3 września do 26 listopada 2020 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,80 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,48 proc. w 4+, 20,17 proc. w 16-49 i 17,95 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tomasz-jakubiak-juror-masterchef-junior-odchodzi-mateusz-gessler,7170076479153793a ##
TVN liderem
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 11,24 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,12 proc.) oraz TVP2 (liczne seriale; 5,01 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN również był liderem, ale przewaga stacji w tym ujęciu była znacznie większa.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 37,23 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 20. seria przyniosła z reklam 36,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masterchef-10-kto-wygral-wyniki-ogladalnosci,7170073570932353a ##












