'Kuchnia włoska w 15 minut!'

Pod tym hasłem prowadzona będzie kampania reklamowa dla nowej linii produktów Kamis 'Viva Italia' - fixów do włoskich past i makaronów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny a jej celem jest poinformowanie o nowej linii produktów Kamis oraz wskazanie na funkcjonalność produktów.

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 20-49 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem oraz dochodami powyżej 1800 pln. Działania będą trwać 10 tygodni i obejmie wysokonakładowe tytuły prasy dla pań: Claudia Twój Styl, Olivia, Wysokie Obcasy, Świat Kobiety, Poradnik Domowy,  Gazeta Wyborcza dod.Telewizyjny, Przyjaciółka, Pani Domu, NAJ, Tina, Pani, Viva, Focus, Gala, Newsweek, Voyage. W działaniach prasowych wykorzystana została forma advertoriali.

                         

Kampania prasowa promuje również nową witrynę kamisitalia.pl poświęconą w całości kuchni włoskiej i kulinarnym inspiracjom Kamis.

Projekt opakowań produktów Kamis VIVA ITALIA: Dragon Rouge.Kreacja ATL: Young and Rubicam.Kreacja BTL: agencja Radna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów