Kula śniegu reklamuje konto oszczędnościowe w Banku BPH (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i BTL-u rusza kampania reklamowa konta oszczędnościowego w Banku BPH. Akcja pokazuje zalety tej oferty przy pomocy metafory kuli śniegowej.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Banku BPH reklamuje konto oszczędnościowe, w którym obowiązuje dzienna kapitalizacja odsetek, a dla wkładu do 17,5 tys. zł nie jest pobierany podatek od odsetek. Dlatego przy oprocentowaniu 5,05 proc. w skali roku zarabia się na tym koncie więcej niż na zwykłej lokacie z oprocentowaniem 6 proc. Właśnie tę zaletę konta – które można na takich warunkach założyć do końca marca – podkreśla kampania, pokazując, że zyski rosną na nim jak toczona kula śniegowa.

Akcja pod hasłem „5,05% > 6%. Są miejsca, w których mniej znaczy więcej” obejmuje telewizję (wszystkie największe stacje oraz kanały niszowe i tematyczne), radio, internet (kampania odsłonowa, e-mailingi i działania w wyszukiwarkach – Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, serwisy społecznościowe i finansowe), a także BTL i marketing bezpośredni. Kreację kampanii –zaplanowanej do połowy marca – przygotowała Gruppa66 Ogilvy, a media zakupił dom mediowy Starlink.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD