Kulinarny program TVP2 z nowym sezonem. Pojawią się influencerzy

Na antenę TVP2 wraca "Górna półka smaku". W nowym sezonie kulinarnego programu obok Orsona Hejnowicza i Marka Krajewskiego wystąpią influencerzy, a format ma być zachętą do odwiedzenia Dolnego Śląska, dotkniętego ubiegłoroczną powodzią.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Kulinarny program TVP2 z nowym sezonem. Pojawią się influencerzy
Orson Hejnowicz

Premierowe odcinki trzeciego sezonu "Górnej półki smaku" będą emitowane w TVP2 w sobotnie przedpołudnia o godz. 11:30, począwszy od 18 października.

Jak informuje nadawca, w najnowszej odsłonie kulinarno-detektywistycznego formatu główni bohaterowie: autor kryminałów Marek Krajewski i szef kuchni Orson Hejnowicz wyruszą w podróż po Dolnym Śląsku foodtruckiem, a towarzyszyć im będą influencerzy np. Jakub Wencek, Adriana Marczewska czy Martyna Żmuda-Trzebiatowska.

Hejnowicz w każdym odcinku stworzy dania w stylu streetfood z lokalnych produktów, m.in. sałatkę z chwastów, souvlaki z jelenia, churrosy piernikowe czy samosy z kozim serem.

Najnowsza seria programu w zamyśle produkcji ma być formą zachęty do odwiedzenia regionu Dolnego Śląska dotkniętego ubiegłoroczną powodzią. Miejsca, w których nagrywano tegoroczną edycję "Górnej półki smaku", to: Bolesławiec, Jelenia Góra, Walim i Góry Sowie, Kłodzko, Bardo, Stronie Śląskie, Lądek Zdrój, Międzylesie i Międzygórze. Format ma odkryć te miejsca na nowo i wspierać lokalnych przedsiębiorców – czytamy w zapowiedzi najnowszego sezonu "Górnej półki smaku".

O czym jest program "Górna półka smaku"?

Program "Górna półka smaku" zadebiutował na antenie TVP2 jesienią ubiegłego roku. Był emitowany w niedziele o godz. 17:15. Nowy format łączy w sobie opowieść kulinarną, detektywistyczną oraz elementy związane z historią i tradycją Dolnego Śląska.

Lektorem w programie jest wrocławski pisarz Marek Krajewski, a poszukiwaczem tradycyjnych smaków regionu kucharz Orson Hejnowicz. Program, który powstał we współpracy z przedstawicielami województwa dolnośląskiego, ma promować produkty i tradycje regionu, pokazując te znane i mniej znane atrakcje turystyczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów