Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział programu „Kultura głupcze”, nadawanego w niedziele ok. 17.15, po trzech odcinkach kształtuje się na poziomie 5,96 proc. wśród wszystkich widzów i 3,87 proc. w grupie komercyjnej.
Liderem w paśmie emisji programu Dąbrowy jest telewizyjna Jedynka, która w tym czasie nadaje „Teleexpress”, prognozę pogody oraz „Ojca Mateusza” i gromadzi przed ekranami 24,46 proc. widzów. Na drugim miejscu znajduje się TVN z niedzielnym pasmem filmowym (16,17 proc. udziału). Trzecie miejsce należy natomiast do Polsatu, gdzie równie można wówczas obejrzeć filmy fabularne (14,2 proc.).
>>> Dyrektor TVP 2: nikogo się nie boimy Dane telemetryczne wskazują, że audycję najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy małych miast i ludzie posiadający wykształcenie podstawowe.

W programie “Kultura głupcze” Kamil Dąbrowa rozmawia z komentatorami kultury, którzy mają zupełnie inne poglądy. Do każdego odcinka zapraszany jest również ekspert oraz artysta. Magazyn nadawany jest na żywo.
Widownia „Kultura głupcze”
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

Profil widowni audycji











