Kulturalny Wrocław

Rozpoczyna się kampania reklamowa dla Wrocławia.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Media Concept wygrał przetarg zorganizowany przez Urząd MiejskiWrocławia, który dotyczył zakupu kampanii reklamowej na nośnikachreklamy zewnętrznej, promującej wydarzenia kulturalne w mieście,pod hasłem "Wrocław - Kulturalny".

Plakaty mają być swego rodzaju informatorem kulturalnym -informować będą m.in. o festiwalu Wrocław Non Stop oraz imprezach zcyklu Wratislavia Cantans.

Kampania odbędzie się w czterech miesiącach: czerwcu, lipcu,sierpniu i listopadzie 2008.

Wykorzystane w niej zostaną nośniki reklamowe typu billboard icitylight. Wśród kryteriów oceny znalazły się oprócz kosztów,sposób doboru nośników, split powierzchni eksponowanych w miastach(Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice, GórnośląskiOkręg Przemysłowy) oraz dodatkowe parametry jakościowe.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online