Kupiec Poznański promuje kobiecy wizerunek

Centrum handlowe Kupiec Poznański rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Kobieta w Centrum”. Jej koncepcję i kreację przygotowała agencja About Ad.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Kupca Poznańskiego promuje jego nowy wizerunek - najbardziej kobiecego centrum handlowego w Poznaniu. Odzwierciedla to już hasło akcji - „Kobieta w Centrum” - oraz plany organizowania w Kupcu, wspólnie ze stylistami, projektantami i fotografami, różnego rodzaju eventów dla kobiet.

grafika

Same działania reklamowe - zaplanowane do połowy kwietnia - obejmują natomiast nośniki outdoorowe w Poznaniu oraz lokalną prasę i radio. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja About Ad, która zajęła się też planowaniem mediów na potrzeby akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu