„Kupuj & wygrywaj” w kampanii dań Virtu

Na outdoorze, w sklepach i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca dania gotowe Virtu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kupuj & wygrywaj”, przygotowała i realizuje agencja Nextday Touchpoint Communication.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Kupuj & wygrywaj” w kampanii dań Virtu

W ramach kampanii trwa konkurs, w którym należy kupić dwa dowolne opakowania dań Virtu opatrzone promocyjną naklejką oraz wysłać SMS-owo dokończenie zdania: „Virtu ułatwia życie bo...”. Autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi zostaną nagrodzeni blenderami Bosch, a główny zwycięzca otrzyma skuter Vespa. Akcja potrwa do końca października.

grafika

Kampania obejmuje również billboardy oraz mini happeningi zorganizowane w pierwszych dniach października na ulicach Krakowa, Katowic, Wrocławia, Warszawy i Gdańska. Bohaterem tych wydarzeń była maskotka marki Virtu - szybki pieróg.

grafika

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Nextday Touchpoint Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów