Za każdy sprzedany produkt objęty akcją ze strony Frisco.pl, organizator przekazuje drugi taki sam potrzebującym z Domu Samotnej Matki w Warszawie oraz rodzinom będącym pod opieką Ośrodka Opieki Społecznej Praga Północ. Inicjatywa ma na celu angażowanie klientów do wspólnego działania dla innych oraz budowanie pozytywnych doświadczeń z marką.
- Dzięki naszej akcji pomaganie w okresie świąt Bożego Narodzenia jeszcze nigdy nie było takie proste. Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym partnerom, którzy zdecydowali włączyć się w tę inicjatywę i wspólnie z Frisco.pl wspomagać najbardziej potrzebujących – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Akcja wspierana jest przez kampanię online (display oraz mailing zewnętrzny) oraz media własne (newsletter, gazetka promocyjna oraz stronę www.frisco.pl).
Wśród firm biorących udział w akcji są między innymi producenci wody mineralnej, kosmetyków, słodyczy czy środków czystości. Pełną listę marek i produktów objętych akcją oraz jej regulamin można znaleźć tutaj.












