60-sekundowa historia przyjaźni sympatycznego labradora i młodego mężczyzny to treść spotu zatytułowanego „Przyjaciele czekają”, który powstał z okazji Dnia Odpowiedzialnego Picia. W filmie właściciel psa wychodzi z domu, aby napić się piwa z przyjaciółmi, i nie wraca na noc. Tymczasem pies wiernie czeka. Wszystko kończy się szczęśliwie, gdy następnego dnia o poranku mężczyzna pojawia się ponownie w domu. W ciągu pierwszych dni wyświetlania reklamy w serwisie YouTube została ona obejrzana ponad 13 milionów razy stając się hitem internetu.
Labrador występujący w spocie „Przyjaciele czekają” pojawił się wcześniej w reklamie Budweisera zatytułowanej „Puppy Love”, która wygrała plebiscyt telewidzów na najlepszy ze spotów emitowanych podczas tegorocznego Super Bowl w USA.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/puppy-love-od-budweisera-najpopularniejsza-reklama-super-bowl-2014-wideo ##

Kreację nowego spotu przygotowała agencja Momentum Worldwide.











