Na koniec czerwca br. kanał Trenuj z Krzychem, prowadzony przez specjalizującego się w sztuczkach piłkarskich Krzysztofa Golonkę, miał 1,17 mln subskrybentów, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. To jedyny polski kanał youtube’owy o tematyce sportowej z ponad milionem stałych widzów - wynika z danych platformy SoTrender.
Kanał Fit Lovers, prowadzony przez parę oferującą plany treningowe i diety, obserwowało 967,6 tys. użytkowników (po wzroście o 6 proc. w skali roku), a Medusa Official - 809,3 tys. (3 proc. w górę).
Na czwartym miejscu znalazł się kanał Łączy Nas Piłka należący do Polskiego Związku Piłki Nożnej. Miał 577,2 tys. subskrybentów, aż o 18 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. W czerwcu zamieszczano na nim głównie relacje z przygotowań polskiej reprezentacji do mundialu.
Jeszcze większy procentowy wzrost - o 28 proc. do 380,8 tys. - osiągnął kanał PNTCMZ Football z poradami piłkarskimi. Natomiast dopiero na 10. pozycji jest kanał trenerki fitness Ewy Chodakowskiej (227,5 tys. subskrybentów), której fanpage facebookowy obserwuje 2,06 mln użytkowników.

W zestawieniu znalazł się kanał jednej marki mediów pozainternetowych - „Przeglądu Sportowego”, mający 184,8 tys. stałych widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serwisy-i-aplikacje-sportowe-w-czerwcu-2018-roku-wp-sportowe-fakty-przed-sport-onet-pl-sport-tvp-pl-przyciagal-na-prawie-3-godziny,7171423213389441a ##
Materiały Łączy Nas Piłka w minionym miesiącu zanotowały 19,9 mln odtworzeń. Każde nowe wideo w ciągu trzech dni od publikacji oglądano średnio 187,6 tys. razy.

W pierwszej połowie czerwca na kanale publikowano codzienne vlogi i dodatkowe wieczorne czaty na żywo z piłkarzami. Skończyło się to po pierwszych porażkach naszej reprezentacji, w meczach z Senegalem 19 czerwca i Kolumbią 24 czerwca. - Nie mam niczego co byłoby warte publikacji - tłumaczył Łukasz Wiśniowski, który przygotowywał większość nagrań.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/adam-nawalka-stracil-najwiecej-wizerunkowo-na-mundialu-w-rosji-kamil-glik-i-lukasz-fabianski-z-podniesionym-czolem-opinie,7171429341558913a ##
Materiały na Fit Lovers zanotowały 7,55 mln odtworzeń (7 proc. więcej niż w maju), a na kanale „Przeglądu Sportowego” - 6,77 mln (po wzroście o 6 proc.). Na tym pierwszym kanale nowe nagranie oglądano średnio po 294,7 tys. razy przez trzy dni od publikacji.
30-procentowe wzrosty liczby wyświetleń materiałów zanotowały PNTCMZ Football (do 5,94 mln) i Polsat Sport (do 2,89 mln).

Przy materiałach na Fit Lovers użytkownicy wykonali 315,4 tys. różnych działań (komentarzy, „łapek” w górę i w dół), średnio 35 tys. na każde nowe wideo. Kanał PNTCMZ Football zanotował 305,9 tys. takich aktywności, Łączy Nas Piłka - 159,8 tys., a Trenuj z Krzychem - 157,6 tys.
Na PNTCMZ Football nowe nagranie generowało przeciętnie 38,2 tys. działań internautów.

Zdecydowanie najwięcej kliknięć w „łapkę” w dół - 13,4 tys. - wykonano przy materiałach na PNTCMZ Football. Było to 4 proc. wszystkich „łapek”, pozostałe to „łapki” w górę.
Po 4-5 tys. „łapek” w dół pojawiło się przy nagraniach na Łączy Nas Piłka (4,9 tys.), Fit Lovers (4,8 tys.) i Footroll (4,4 tys.). Na kanale Ringpolskapl aż 19 proc. wszystkich ocen było negatywne, a na My Majewscy - 17 proc.











