Zapach Voce Viva został skomponowany przez Honorine Blanc i Amandine Clerc-Marie. Składa się z trzech rodzajów nut: Color, Cool i Couture, z których każda ma pobudzać kobiety do realizowania marzeń. .
W przypadku tych nowych perfum L'Oréal Luxe, Valentino i dyrektor artystyczny Pierpaolo Piccioli chcieli uczcić moc głosu: jako środka wyrażania wyjątkowości, siły i zaszczepiania tej mocy innym.
Aby promować to uniwersalne przesłanie, do współpracy zaproszono Lady Gagę. Firma podkreśla, że Gaga, śledzona przez ponad 43 miliony osób na Instagramie, dzieli z marką znacznie więcej niż tylko jej włoskie pochodzenie - podobnie jak Valentino O, Lady Gaga zawsze podkreślała wagę autentycznego wyrażania siebie. Poruszyła i zainspirowała miliony ludzi na całym świecie, dzieląc się swoimi zmaganiami i nadziejami poprzez piosenkę: „Kiedy śpiewam, myślę o świecie, myślę o ludziach. Myślę o historii, którą chcę opowiedzieć i zawsze spróbuj znaleźć ten fragment, który jest prawdziwy ”.

Specjalnie na potrzeby kampanii skomponowana została ponownie zaaranżowana wersja "Sine From Above" Lady Gagi - z jej nowego albumu. BETC Etoile Rouge i General Pop zaprosili amerykańskiego reżysera Harmony'ego Korine, reprezentowanego przez Iconoclast, do wyprodukowania poruszającego filmu reklamowego.
- Ta kampania ukazuje siłę głosu: jego zasięg, jednoczącą wartość, zdolność do zbliżania nas. W formie teledysku muzyka odgrywa główną rolę i staje się nośnikiem emocjonalnym filmu - mówi Florence Bellisson, chief creative officer w BETC Etoile Rouge.
Kampania jest prowadzona na całym świecie w telewizji, na billboardach, w prasie i digitalu od 21 września, a po niej nastąpi aktywacja w mediach społecznościowych.

Zapach jest dostępny w Polsce od 17 września.











