Zadaniem agencji było rozwinięcie obecnej platformy komunikacji marki z anty brand hero Lady Opryszczką i hasłem "Heviran Comfort Max. Lek silniejszy od opryszczki!"
Głównym wyzwaniem dla agencji było zmierzenie się z silną barierą konsumencką, jaką jest brak świadomości, że opryszczka to choroba, która osłabia organizm. Im dłużej trwa, tym bardziej go wycieńcza i dlatego należy się jej jak najszybciej pozbyć.
- Wirusem opryszczki zarażonych jest aż 8 na 10 Polaków, a ponad połowa z nich cierpi na regularne nawroty choroby. Stąd koncepcja kreatywna "zjazdu wirusów opryszczki", który nagle zostaje zakłócony przez pojawienie się niespodziewanego gościa Heviran Comfort Max – mówi Robert Kochan, senior copywriter w Opus B.
Kampania obejmie telewizję i digital. Za produkcję spotów odpowiada studio postprodukcyjne Orka.












