Spoty telewizyjne będą emitowane przez największe stacje tv o zasięgu ogólnopolskim oraz kanały filmowe, muzyczne i tematyczne. W ramach kampanii, w 10-sekundowych filmach reklamowych przedstawione zostaną podstawowe funkcje Kayak.pl takie wyszukiwanie lotów i hoteli.
Reklamy będzie można zobaczyć m.in. w stacjach TVN (TVN24, TVN Style, TVN Fabuła), w głównym kanale telewizji Polsat oraz w popularnych kanałach filmowych (Comedy Central, AXN, AMC, FOX, TV Puls), tematycznych (BBC, History, Discovery, Golf, Fokus, Novela, E!Entretainment, HGTV, TLC, Lifetime, Metro) i muzycznych (Eska).- Poprzez działania reklamowe pragniemy nie tylko wzmocnić naszą pozycję wśród osób podróżujących i już korzystających z narzędzi naszej wyszukiwarki, ale również dotrzeć do nowych odbiorców. W naszych spotach pokazujemy, że planowanie podróży może być łatwe i szybkie, a wymarzone wakacje w atrakcyjnej cenie to kwestia zaledwie kilku kliknięć na naszej stronie - komentuje Aleksandra Sowa-Frąckowiak, rzecznik prasowy Kayak.pl.

W jednej z tegorocznych kampanii Kayak.pl bohaterami reklam były DJ-ki i producentki muzyczne Eli&Fur.











