Łatwe zarządzanie usługami w kampanii agencji Publicis

Warszawa, 3 listopada 2014 r. –Dzięki aplikacji mobilnej Mój Orange, ułatwiającej zarządzanie posiadanymi usługami telekomunikacyjnymi, Natalia Boska ma wreszcie więcej czasu dla siebie. Do korzystania z aplikacji zachęca najnowsza kampania przygotowana dla Orange przez agencję Publicis. Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

„Mój Orange możemy zainstalować na smarftonach i łatwo kontrolować stan konta: sprawdzać faktury, liczbę darmowych minut, zmieniać pakiety, itp. Korzystając z aplikacji oszczędzamy czas, który trzeba byłoby poświęcić na połączenie z konsultantem lub poszukiwanie informacji na stronach WWW. W przygotowanej kreacji główną rolę powierzyliśmy wiecznie zalatanej Natalii Boskiej, która korzystając z dobrodziejstw aplikacji, przeznaczyła zaoszczędzony czas dla siebie.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Jacek Gierlasiński (Senior Art. Director), Magda Korzyńska (Senior Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Dominika Witkowska (Specjalista ds. Komunikacji). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Więcej informacji udziela:

Monika Zaręba

Account Director

Publicis Poland

Tel.: +48 (22) 319 36 14

e-mail: monika.zareba@publicis.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online