Laura Maness opuszcza stanowisko CEO w Grey Advertising

Laura Maness, globalna CEO sieci reklamowej Grey (z grupy WPP), odchodzi z firmy po ponad trzech latach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Laura Maness opuszcza stanowisko CEO w Grey Advertising
Laura Maness

Laura Maness, która przez ponad trzy lata kierowała siecią reklamową Grey, zdecydowała się opuścić stanowisko globalnej CEO. Swoją decyzję ogłosiła na LinkedIn oraz podczas wewnętrznego spotkania w agencji. Zajmowane przez nią dotychczas stanowisko nie będzie obsadzone.

Zamiast tego, agencja będzie zarządzana przez Gabriela Schmitta, globalnego dyrektora kreatywnego oraz Jasona Kahnera, globalnego dyrektora ds. klientów.

Kluczowe zmiany w strukturze

Schmitt i Kahner, wraz z Jonathanem Lee, globalnym dyrektorem ds. strategii, tworzą kluczowy zespół odpowiedzialny za kreatywność, strategię i zarządzanie klientami. Wspierają ich liderzy rynkowi z całego świata, w tym Agnes Fischer z Nowego Jorku i Conrad Persons z Londynu.

Laura Maness ma za sobą 28-letnie doświadczenie w branży. Przed dołączeniem do Grey, była CEO Havas New York oraz pełniła funkcje kierownicze w Havas Worldwide North America i FCB w San Francisco.

W maju WPP zintegrowało Grey z Ogilvy, po tym jak przez pięć lat było częścią grupy AKQA. WPP nabyło Grey w 2005 r., co było istotnym krokiem w rozwoju agencji.

Laura Maness nie zdradziła dalszych planów zawodowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"