„Born social in 1895” w kampanii kawy Lavazza (wideo)

Pod hasłem „Born social in 1895” rozpoczęła się globalna kampania reklamowa kawy Lavazza. Działania przygotowane przez agencję Y&R podkreślają rolę tej włoskiej kawy w życiu codziennym różnych osób.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Born social in 1895” w kampanii kawy Lavazza (wideo)

- Nasza nowa kampania to swoista oda do kawy, skupiająca się na jej prospołecznościowej naturze - komentuje Carlo Colpo, dyrektor działu reklamy i mediów w firmie Lavazza. - Jej celem jest podzielenie się z innymi opowieścią o 20 miliardach filiżanek kawy Lavazza wypijanych co roku na całym świecie, które cementują więzi międzyludzkie. Można powiedzieć, że kawa Lavazza stała się prawdziwą siecią społecznościową, począwszy już od 1895 roku - dodaje.

Koncepcja kampanii „Born social in 1895” opracowana została jako kontynuacja akcji „W poszukiwaniu nowych smaków” z roku 2015. Poprzednie działania opowiadały historię marki Lavazza, koncentrując się na podróżach Luigiego Lavazzy w poszukiwaniu kawy doskonałej. Nowy spot, jako swego rodzaju „oda do kawy”, stworzony został na kanwie ponadczasowego przeboju „My Girl”, który równocześnie stanowi żartobliwy komentarz do wydarzeń rozgrywających się w filmie.

Reklama została wyreżyserowana przez argentyńskich filmowców  Augusta Gimeneza Zapiolę i Martìna Romanellę.

Za przygotowanie kampanii „Born social in 1895” odpowiada włoski oddział agencji Young & Rubicam. W Polsce kampania wystartowała 1 kwietnia i potrwa do końca miesiąca. 15- i 30-sekundowe spoty emitowane będą w telewizji oraz serwisach VoD (Ipla, Player.pl). Kampania prowadzona będzie także na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie oraz w prasie branżowej.

W jednej z poprzednich kampanii marki Lavazza, realizowanych w ub.r. wystąpił były tenisista Andre Agassi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online