Lavazza stawia na MEC

Włoska marka kawy Lavazza zatrudniła dom mediowy MEC do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu medialnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Należąca do WPP Group agencja będzie od maja tego roku odpowiadać za planowanie i zakup mediów dla Lavazzy na takich rynkach jak Włochy, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Szwecja, Belgia, Rumunia, Holandia i Grecja.

Wartość budżetu szacuje się na 50 milionów euro.

Wcześniej Lavazza współpracowała na poszczególnych rynkach z różnymi agencjami, m.in. z Media Italia we Włoszech, MPG we Francji i Belgii, Vizeum w Niemczech i Holandii oraz AMS w Wielkiej Brytanii.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online