Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz realizację aktywacji. Dodatkowo agencja odpowiada za emisję spotu tv, KV i kampanię digitalową.
Celem kampanii jest przypomnienie wszystkim fanom, że oglądanie rozgrywek bez ulubionej przekąski, czyli chipsów Lay's jest nie do pomyślenia.
W związku z tym powstał koncept powołania do życia „Loży Mistrzów Komentarzy Lay’s” – digitalowej aktywacji, gdzie znany ze swojego ciętego języka dziennikarz radiowy i telewizyjny Jankes (Krzysztof Jankowski) zaprasza do specjalnie przygotowanego studio na wspólne oglądanie i komentowanie meczów osobistości show biznesu, influencerów, tik tok’erów, przedstawicieli świata piłki.
Program będzie składał się w sumie z 5 odcinków, które będą publikowane aż do zakończenia rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Loża stanowić ma także inspirację dla wszystkich konsumentów, którzy chcą wziąć udział w konkursie marki na stronie https://www.kibicujzlays.lays.pl/ na najciekawszy komentarz ich autorstwa.

- Polscy kibice znani są ze swojego zamiłowania do żywego opiniowania wydarzeń sportowych, w tym oczywiście piłki nożnej. Ich komentarze często celne i niepozbawione humoru to kwintesencja futbolowych emocji i element, bez którego oglądanie meczów nie byłoby tym samym. Tak jak bez podjadania ulubionych chipsów Lay’s. Postanowiliśmy wykorzystać to zjawisko do wykreowania aktywacji, która realnie zaangażuje konsumentów, a przy okazji da im szansę na wygranie naprawdę atrakcyjnych nagród – mówi Monika Kruk, brand manager marki Lay’s.
Konkurs konsumencki potrwa do 28 maja br.











