LeadR wyjaśnia, że stworzyła sieć Email Network, ponieważ jej klienci regularnie pytali o możliwość zrealizowania kompleksowej wysyłki mailingowych. - Poszerzyliśmy zatem nasze bazy o grono wydawców zewnętrznych, dzięki czemu teraz zapewniamy kompleksowe wysyłki zarówno B2C, jak i B2B - mówi Sebastian Białousz, prezes firmy.
Prace nad uruchomieniem Email Network trwały cztery miesiące. Sieć koncentruje się na obsłudze domów mediowych, klientów bezpośrednich oraz dotychczasowych klientów LeadR.
- Realizacją wysyłek emailowych zajmujemy się kompleksowo - od przygotowania strategii, dobór lub opracowanie kreacji, poprzez wybór mediów i targetu, aż po trackowanie - opisuje Magdalena Walczuk, zarządzająca siecią Email Network. - Nie chcemy konkurować z sieciami afiliacyjnymi, koncentrujemy się przede wszystkim na firmach, które znają już potencjał email marketingu. Czynnikami, które nas wyróżniają jest przede wszystkim możliwość korzystania z ogromnych baz danych - dodaje.












