Wiosną do oferty Lech Free dołącza Lech Free Active Hydrate - pierwszy w portfolio marki wariant piwa bezalkoholowego o właściwościach nawadniających, o smaku mango i cytryny. Lech Free Active Hydrate to kontynuacja strategii marki, brandu od lat związanego z aktywnym stylem życia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lech-free-arbuz-i-mieta ##
"Produkt posiada unikalny skład pozwalający w krótkim czasie uzupełnić niedobory wody i sodu w organizmie, które tracimy podczas wysiłku fizycznego, zabieganego dnia czy upałów. Nowy napój łączy bezalkoholowego lagera z soczystym, słodkim smakiem mango i kwaśną, orzeźwiającą nutą cytryny" - informuje producent w komunikacie.
Dzięki zawartości odpowiednich składników, Lech Free Active można zaliczyć do roztworów węglowodanowo-elektrolitowych, które zwiększają wchłanianie wody podczas wysiłku fizycznego.

Lech Free Active 0,0% jest dostępny w puszkach i w butelkach o pojemności 330 i 500 ml. Na półkach sklepowych i w lodówce opakowanie Lech Free Active wyróżnia się nową kolorystyką – srebrno-niebieskim kolorem logo, innym niż dostępne na rynku smakowe piwa z kategorii Lech Free.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lech-free-0-0-promowany-w-nowej-wersji-wideo ##
Lech Free Active będzie reklamowany w telewizji
Launch Lech Free Active wesprze emisja spotu reklamowego w telewizji, kampania digital oraz współpraca z influencerami znanymi z zamiłowania do aktywności fizycznej. Produkt pojawi się również na wydarzeniach sportowych, m.in. biegu przeszkodowym Runmageddon, 16. Półmaratonie Warszawskim, a także podczas innych imprez promujących aktywny styl życia.
Podobnie jak w poprzednich latach Lech Free, tak w tym roku Lech Free Active będzie dostępny na mecie dla wszystkich, którzy ukończą bieg.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lech-free-0-0-arbuz-z-mieta-cena-opinie-lechendy-moga-wszystko ##
Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Bardzo, a za działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.











