Lech Premium z nowym wizerunkiem od Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte Brand Design opracowała nowy wizerunek marki Lech. Efekty pracy można już oglądać na półkach sklepowych.

km
km
Udostępnij artykuł:
Lech Premium z nowym wizerunkiem od Czteryczwarte

Dotychczasowy design Lecha nie był zmieniany od 2011 r. Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design był nowy design, mający na celu komunikację cech wizerunkowych marki, takich jak nowoczesność, premium, orzeźwienie, energia, optymizm.

grafika

Wprowadzone zmiany są ewolucyjne, szanujące kapitał wizualny marki, w tym kolorystykę i stałe elementy BI ("tab" z pionowo ustawionymi literami LECH). Zastosowano także ożywienie kolorów, zmianę ich nasycenia i tekstury. Celem redesignu było także podniesienie postrzeganej jakości marki, stąd uproszczenie logotypu i zmiana formy liternictwa na prostszą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"