Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję konsumencką marki Lech Premium. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka. Za akcję odpowiadają agencja Bardzo, Cut The Mustard, Zenith, Tailor Made PR i Kropka Bordo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

Ruszyła akcja muzyczna marki piwa Lech Premium, w której każdy może sprawdzić swoją muzyczną wiedzę w internetowym quizie. Konkurs realizowany jest w ramach nowej kampanii marki pod hasłem „Źródło Lechend”, która wystartowała na początku marca.

Quiz realizowany jest pod hasłem „Lechendy zakładają wygraną”. Nagrodami w nim są m.in. 15 000 ekologicznych koszulek z grafikami młodych, polskich designerów. Marka przygotowała 10 unikatowych wzorów autorstwa m.in. Zuzy Sadlik, Hello Kaczi, Miss Pank czy Lisa Kuli, a projekt nawiązujący do 26. edycji Pol’and’Rock Festival, tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak. Koszulki są ekologiczne – posiadają certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz składają się w 100 proc. z ekobawełny. Sam nadruk naniesiono na materiał przy pomocy certyfikowanych, ekologicznych farb wodnych.

Pod każdą zawleczką i kapslem Lecha objętego promocją kryje się unikatowy kod, upoważniający do udziału w muzycznym quizie na stronie marki. Ci, którzy w danym tygodniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi, wygrają koszulki. Konkurs trwa do 23 sierpnia br. na stronie lech.pl, a w promocji biorą udział piwa Lech Premium, Lech Free ze wszystkimi wariantami smakowymi oraz Lech Pils.

Dodatkowo do sprzedaży trafiła kolekcjonerska puszka Lecha, zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a stylem nawiązuje do Pol’and’Rock Festival.

Za koncepcję działań realizowanych w ramach kampanii „Źródło Lechend” odpowiada agencja Bardzo. Kreację i produkcję spotu VOD, działania w digitalu, stronę internetową oraz komunikację w social mediach powierzono Cut The Mustard. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za koordynację współpracy z designerami i influencerami oraz komunikację z mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a przebieg konkursu nadzoruje Kropka Bordo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek