„Lego Ninjago” na czele sprzedaży w I kwartale. „Świnka Peppa Magazyn” z największym wzrostem

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Świnka Peppa Magazyn”, a na czele spadku znalazł się „Magazyn Mia and Me”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Lego Ninjago” na czele sprzedaży w I kwartale. „Świnka Peppa Magazyn” z największym wzrostem

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w I kwartale 2016 roku wyniosła 62 803 egz. W porównaniu do I kwartału 2015 roku, czyli trzech pierwszych miesięcy obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 11,81 proc.

Drugie miejsce należało do magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 44 514 egz., wyższym o 2,27 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten przed rokiem był czwarty.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei „Mój Kucyk Pony” (również Egmont Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 42 751 egz., po jednak wzroście o 6,31 proc.

5. miejsce zajął „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 12,21 proc. do 36 430 egz. Tytuł ten w I kwartale 2015 roku był 7.

Z kolei największy spadek, wynoszący 44,34 proc. do 17 024 egz., odnotował „Magazyn Mia and Me” (też Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 11. na 16. - ostatnie.

W marcu 2016 roku sprzedaż ogółem liderującego „Lego Ninjago” wyniosła 64 127 egz., po wzroście względem marca 2015 roku o 15,50 proc.

Wiceliderem był magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (44 846 egz.; do góry o 1,13 proc. ). Z piątej na trzecią lokatę awansował „Mój Kucyk Pony” (39 567 egz.; + 2,28 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 39,48 proc. do 21 817 egz., odnotował „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska).

Z kolei jedyną stratę w tym ujęciu miała „Księżniczka” (Egmont Polska) - było to 11,48 proc. do poziomu 38 066 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"