Klocki i minifigurki z serii The Lego Movie powstały na kanwie filmu „Lego Przygoda”, pierwszej pełnometrażowej produkcji kinowej w historii firmy. Jest to animacja zrealizowana w technice 3D w całości z klocków Lego.
Seria The Lego Movie obejmuje trzynaście zestawów dla chłopców i dziewczynek wieku 6-14 lat oraz oddzielną serię minifigurek. Zabawki wprowadzono do sprzedaży na początku stycznia.
Pierwsza odsłona kampanii reklamowej The Lego Movie jest związana z premierą „Lego Przygody”, która odbędzie się 7 lutego. Akcja obejmie w najbliższych dniach telewizję (15- i 30-sekundowe spoty), internet (reklamy na portalach dla dzieci i na YouTubie, aplikacja w przeglądarce Google Chrome pozwalająca budować konstrukcje z klocków Lego) oraz prasę (magazyny dziecięce). Drugi etap kampanii będzie prowadzony przed Dniem Dziecka.

W kampanii wykorzystywane są globalne reklamy zaadaptowane na polski rynek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.











