LEGO rusza z globalnym przetargiem mediowym

Producent klocków, firma LEGO rozpoczęła przetarg na globalną obsługę mediową. Budżetu marki broni agencja Initiative należąca do Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LEGO rusza z globalnym przetargiem mediowym

LEGO rozpoczęło globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Duńska firma współpracuje w tym zakresie z agencją Initiative - od 2017 roku i wydaje rocznie około 330 milionów funtów na media na całym świecie - według danych COMvergence.

LEGO jest klientem Initiative również w Polsce.

LEGO wysłało zaproszenie i prośbę o informacje w ramach prowadzonego postępowania do wszystkich dużych holdingów reklamowych. Przetarg jest we wczesnym etapie.

Kreacją reklam do kampanii firmy zajmuje się wewnętrzna agencja kreatywna Ola.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lego-wieza-eiffla-gdzie-kupic-cena-blisko-3-tys-zl,7169741826447489a ##

Niedawno LEGO i Initiative pracowały nad kampanią, która miała zachęcać dorosłych do korzystania z klocków tej marki jako formy odstresowania.

Z kolei świąteczna kampania marki wystąpiła Katy Perry.

21 marca, z okazji Dnia Poezji marka przygotowała figurkę Wisławy Szymborskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"