Lekcja oszczędności z Szymonem Majewskim reklamuje SKO w PKO BP (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca internetową ofertę SKO w PKO Banku Polskim. Akcję - z udziałem Szymona Majewskiego - przygotowały agencje DDB i OS3 oraz dom mediowy Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii SKO w PKO BP Szymon Majewski jako nauczyciel prowadzi w szkole nietypową lekcję oszczędzania. Ma to podkreślać szerokie możliwości, jakie SKO dają dzieciom w internecie.

Przypomnijmy, że relaunch programu SKO - obejmujący skupienie się na internecie - PKO BP przeprowadził wiosną br. (przeczytaj o tym więcej).

 

Akcja reklamowa obejmuje głównie telewizję, a także internet, outdoor, materiały BTL (ulotki i plakaty, oznakowanie witryn oddziałów PKO BP) oraz prasę (magazyny branżowe dla nauczycieli i dyrektorów). Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, za działania w internecie odpowiada dom mediowy OS3 multimedia, a za planownie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa