Formuła programu „Lekko nie będzie” opiera się na szybkich rozmowach oraz zadaniach, które gość i prowadzący wykonują wspólnie. W studiu Ipli pojawiają się polscy youtuberzy.
- Telewizja coraz bardziej przenika się z Internetem, a tworzenie profesjonalnych treści kierowanych do użytkowników Internetu jest naturalnym kierunkiem, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w produkcję nowego talk show, który stanowi nową jakość rozrywki internetowej, stworzonej jako odpowiedź na oczekiwania widzów IPLI - mówi Grzegorz Janczura, dyrektor pionu projektów internetowych w Cyfrowym Polsacie.
Cykl obejmuje 12 odcinków i jest produkowany przez zespół Ipli. Pierwsze trzy odcinki programu „Lekko Nie Będzie” wyświetlono w YouTube ponad 1,7 mln razy. Kolejne materiały trafią najpierw do Ipli, a następnie pojawią się także w YouTube.

We wrześniu br. Ipla jako serwis www miała 2,03 mln użytkowników, 17,71 mln odsłon oraz dwie godziny i 31:28 minuty; jako aplikacja mobilna - 693 tys. użytkowników, 22,56 mln odsłon oraz trzy godziny i 25:14 minuty, a jako aplikacja desktopowa zanotowała 354,3 tys. użytkowników.











