„Lekko tak” w reklamie Princessy (wideo)

Pod hasłem „Lekko tak” ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa wafelków Princessa (Nestlé Polska). Akcję przygotowały agencja JWT Warsaw i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterką nowej reklamy Princessy jest pełna pasji malarka, której wafelek tej marki zapewnia przyjemność i inspirację. Spot ma podkreślać jedną z najważniejszych zalet Princessy - lekkość.

- Jest skierowany do młodych kobiet, które mają duży apetyt na życie i czerpią z niego pełnymi garściami - opisuje Joanna Piórko, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.

Przypomnijmy, że w połowie br. Princessa zyskała zmienione, bardziej kobiece logo i identyfikację (więcej na ten temat).

Nowa reklama będzie emitowana w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) i tematycznych (z oferty Atmediów, Polsatu i TVN), a także w internetowych serwisach VoD. Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warsaw, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów