Leo Burnett wzmacnia dział kreacji, w zespole 12 nowych osób

Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) powiększa dział kreacji. Do zespołów kierowanych przez creative group heads: Piotra Wilczka, Marka Wyżnikiewicza, Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia, dołączyło w sumie 12 osób. To wynik poszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami i wygrania nowych biznesów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Leo Burnett wzmacnia dział kreacji, w zespole 12 nowych osób

Do zespołu Piotra Wilczka, dołączyło 8 specjalistów. Julia Szostak, senior art director, ma 8 lat doświadczenia w tworzeniu komunikacji, które zdobywała w agencjach VMLY&R, Wavemaker oraz K2. Z wykształcenia graficzka i psycholożka ze specjalizacją z reklamy.

Matylda Młocka-Gorczyńska, senior copywriter, która swoją przygodę copywriterską zaczynała w VML Poland (aktualnie VML&YR). Następnie doświadczenie zdobywała pracując przez klika lat w Isobarze, Agencji Warszawa i agencji Plej. Realizowała projekty dla takich klientów jak: Provident, Ferrero, Plus, L’Oreal, Answear, Lidl i Play.W Leo Burnett Warszawa, Julia Szostak i Matylda Młocka-Gorczyńska jako team seniorski tworzą projekty dla marki Samsung (Digital Appliances).

Karolina Franaszczuk, senior copywriter, w branży reklamowej pracuje od ponad 9 lat. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi. W życiu pisała i wymyślała już wszystko, ale najbardziej lubi storytelling. Specjalizuje się w UX design. W Leo Burnett Warszawa, pracuje dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).

Agata Styczeń, copywriter, z wykształcenia jest polonistką. Z agencjami marketingowymi związana od 5 lat: pracowała jako redaktorka językowa, content designerka i copywriterka. Współpracowała z klientami z branży OZE, budowlanej, wnętrzarskiej i medycznej.

Justyna Kot, digital copywriter, z reklamą związana od 3 lat. Była redaktorką, content designerką, copywriterką w agencji They.pl, dziennikarką kulinarną w portalu Smakosze.pl i redaktorką prowadzącą w wydawnictwie Zielona Sowa.Agata Styczeń i Justyna Kot pracują w Leo Burnett Warszawa głównie dla marki Stellantis.

Marta Gęsicka, art director, specjalizuje się w digital marketingu: ilustracji, projektowaniu stron i animacji. Wcześniej zdobywała doświadczenie jako freelancerka. W Leo Burnett Warszawa Marta tworzy projekty dla marki Philip Morris (RRP’s jak i Combustibles – rynek polski i rynki bałtyckie).

Mirosław Dutkiewicz, digital designer, w reklamie pracuje od 1995 r. Pierwsze doświadczenie zdobywał jako operator DTP w przygotowalni, następnie po stronie agencji takich jak DDB/Corporate Profiles DD czy Saatchi & Saatchi. Z Leo Burnett związany był już wcześniej od 2004 do 2018 r., najpierw jako operator DTP a potem jako 3d lead.  Obecnie realizuje projekty z zakresu digital głównie dla marki Stellantis.

Paula Tokarska, junior art director w Leo Burnett Warszawa tworzy głównie kampanie dla marki Samsung (Digital Appliances). Poza projektowaniem zajmuje się malarstwem i designem papierowych książek.

Zespół Marka Wyżnikiewicza, powiększył się o 3 osoby: Karolinę Maj, Tomasza Popowskiego i Anię Jędrykę, którzy w Leo Burnett Warszawa tworzą projekty dla marki Samsung IM (It & Mobile Communications).

Karolina Maj, graphic designer, w branży reklamowej pracuje od 6 lat, związana jest głównie z digitalem.

Tomasz Popowski, copywriter, z branżą reklamową związany od 2013 r. Z wykształcenia socjolog i UX/product designer. Współtworzył kampanie digitalowe dla banków, sieci komórkowych, producentów farmaceutyków, napojów wysoko i niskoalkoholowych.

Ania Jędryka, copywriter, w branży reklamowej od 2012 r. Pracowała w 180heartbeats, OS3, DDB&Tribal i Havas Warsaw. Jej copywriterskie portfolio pełne jest projektów dla marek: motoryzacyjnych, dziecięcych i alkoholowych.

Do zespołu Sylwii Rękawek-Michoń i Patryka Michonia dołączył Marcin Bińczyk, który w Leo Burnett Warszawa pracuje na stanowisku junior copywriter i zajmuje się projektami dla marki Orange.

- W 2021 roku dział kreacji w Leo dynamicznie się rozwinął. Dzięki wygraniu nowych przetargów i poszerzeniu współpracy z obecnymi klientami wzmocniliśmy zespół kreacji o 12 nowych osób. Są to specjaliści o różnorodnym doświadczeniu i nowoczesnym podejściu do komunikacji. Poszerzamy nasze kompetencje szczególnie w dziedzinie digitalu, który stanowi znaczącą cześć naszej codziennej pracy. To co się nie zmienia, to dążenie do tworzenia kreacji na najwyższym poziomie, która buduje biznes naszych klientów - komentuje Maciej Porębski, executive creative director Leo Burnett Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów